Nystart
Hej på er!
Förra året testade jag LCHF och gick ner ca 4 kg. Mådde jättebra, men motivationen tröt efter ett tag och nu har jag väl lyckats gå ner ett par kg i omgångar men gått upp allt igen. Min vikt nu är högre än någonsin. SÅ, dags att ta tag i det. Tänker börja om igen!
Peppning tack :D Gärna tips på hur ni lyckades de första veckorna.
Välkommen tillbaka… lättast är att tillåta hur mycket fett som helst. Jag brukar äta mkt ost när det suger som värst.
Numer pensionär i Nynäshamn
Välkommen tillbaka - i början, ät tills du blir mätt och som Margareta säger - ät fett. Det stabiliseras efter ett tag. Mina poprtioner är nu mkt mindre än förut och jag ligger på "rätt" fettmängd utan att behöva tänka så mkt. Och jag går sakta men säkert ner i vikt och omfång. (Även om det inte är i den takten jag vill så går det åt rätt håll!)
Välkommen tillbaka!
Välkommen tillbaka! För mig funkar det bäst att skippa kolhydrater och sen äta så mycket jag vill av det som är tillåtet. Abstinensen försvinner fortare om jag äter mer mat än jag egentligen behöver. Sen försöker jag strunta i vikt och vågar och bara njuta av maten och livet. :)