Foton före och efter
I någon tråd för nån tid sedan var det tal om före och efter-foton. Ifall någon vill titta på mej så har jag lagt in i mitt fotoalbum foton som visar före och efter. Före-fotot är taget då jag vägde ca 85 kilo, efter fotot är från senaste veckoslut då jag vägde 18 kilo mindre. Fotona är ju inte direkt jämförbara men jag är inte så förtjust att ställa mej framför kameran så i detta skede får det räcka. I alla fall tycker jag att jag ser betydligt smalare ut på det nya fotot!
men oj! vilken skillnad! och va snygg du är! och det är katterna också!
Härliga bilder tamari och fina katter! Visst ser du smalare ut, det är stor skillnad
GRATTIS!
Numer pensionär i Nynäshamn
Du ser mycket smalare ut och grattis till din fina viktnedgång.
Dina katter var jättefina och den ena av dem hade en väldigt speciell teckning i ansiktet…. coolt.
Härligt. Det märks verkligen.
Jag har också en före och flera efter foton i albumet.
Hej Tamari Jag tycker oxå att du ser smalare ut på det senaste fotot. Fina kissar. Din Putte ser lite grann ut som min Sotis han bor nu hos min dotter pga sonens allergi.
Älska dig själv för den du är
Besök mig gärna påWWW.facebook.se/ankis smycken o textilhantverk
Hej Tamari, det är sådant man vill se när man själv har det lite motigt. Man blir inspirerad och får verkligen motivation när man ser bilderna. Känn dig stolt, vi beundrar dig.

Ja visst är jag stolt! En anledning till att jag satte in fotona var för att det finns flera här som är tveksamma till LCHF. Kan man gå ner i vikt då man äter så mycket fett? Svaret är det som syns på mina foton.
Det märks ju främst på kläderna, förr köpte jag stl XXL på tröjor och sånt nu räcker X (ibland M) till. BHstorleken har gått från G till DD (F). Inte såå stor skillnad, men märkbar! Eftersom jag uppnått en rätt mogen ålder så har jag ju en hel del volanger runt midjan och på magen, men det är inte fråga om bilringar längre!
Å grattis! Viktnedgången är uppenbar! Du är kanonduktig!
//Ida
Sajtvärd för Kost , Hypermobilitet Och Synskadade

Grattis! Och så fina katter också, bättre kan man inte ha det
Hellre volanger än bilringar! :D
Vilken bra ord för det lösare skinnet, volanger

Jättefint resultat tamari!