Kolhydrater iFokus

Kolhydrater

Etikettövrigt
Läst 483 ggr
Margareta
0

7/7 Semester

Hej alla som tassar runt på min olanserade sajt.

Varje gång jag tittar in har någon skrivit och jag blir lika glad varje gång.

Dessvärre är jag på semester utan tillgång till dator och kan därför inte vara så aktiv som jag önskar. Just nu har jag lånat en dator av min svåger, men det är bara för en kort stund.

Hoppas på att vara åter i Cyberspace nästa vecka.

Margareta

Numer pensionär i Nynäshamn

Staffan
0

Det kan faktiskt vara en nyttig övning att tvingas bort från Internet emellanåt… tänk att det kan vara så beroendeframkallande… :)

Margareta
0

Beroendeframkallande är ett rätt milt uttryck… har vi något starkare alternativ att ta till?

För er som ändå är lite nyfikna på LC-kost kan det vara matnyttigt att gå in på dr Annika Dahlqvists blogg.

Där är det livat värre, sen hon var på TV4 och pratade om vår kost häromdagen… hon har nog den högsta bloggträffstatistiken just nu… när ändå så många är på semester.

http://blogg.passagen.se/dahlqvistannika/

MegN
0

Å, jag minns när jag först kom in på Netdoktor - där kan man snacka om beroendeframkallande. Till slut var jag tvungen att ransonera min "närvaro" där eftersom jag inte hann arbeta om dagarna…!

Mervi
0

Visst blir man beroende. Jag brukar kolla dagligen. Sitter ju vid en dator så det är inte lätt att låta bli.

Hoppas att du hinner njuta av det fina vädret också inte bara vara inne.

Millaf
0

Njut av din semester!

Jag har också semester men tillbringar den på hemma plan då det byggs garage för fullt.

Margareta
0

Kolla in vilken gammal tråd, över ett år gammal… sajten inte ens lanserad.

DaMum
0

Oj, hihi! Jag trodde det var en färsk tråd! Först nu såg jag att att inläggen var från förra året!

Margareta
0

Visst är det kul med så gamla trådar… det är snart ett år till lansering… de som skrev i den här tråden var specialinbjudna

Välkommen hem DaMum!!!

Mervi
0

Idag har jag 1 årsdagen med sajten.Skrattande

Margareta
0

GRATTIS Mervi min klippa!
Tänk att vi hållit på så länge…
Du och MegN var med ända från starten och jag såg att MegN tassade runt här alldeles nyss.

Jättekul!!!

magma
0

Du är go´ att ha här Mervi… Grattis på ettårsdagen!

Koylie
0

Grattis från mej oxå, Mervi, och en fet kram på 1-årsdagen

Mervi
0

Tack allihop. visst går tiden fort. MegN kommer jag ihåg från kolhydratikerlistan också och Netdoktorn. Kul att vi är några gamla med och ännu roligare med alla nya som kommer till.Skrattande