Brallor
Hej hopp!
För ca 1 månad sedan så köpte jag ett par jeans att ha på jobbet, där det stundtals kan bli så att brallorna man har på sig blir kladdiga, varför jag inte la ned så mycket pengar när jag köpte dem.
Vid köpet satt brallorna riktigt riktigt bra.
I vanliga fall tycker jag bäst om brallor när de är nytvättade och strama, och det var dom igår morse, fast jag tyckte dom kändes konstigt stora. I går kväll, när jag kom hem, upptäckte jag att jag inte behövde knäppa upp knappen/dra ned gylfen för att dra på/av dem. Kvalitén på mina lågprisbrallor eller LCHF? Jag lutar åt det senare! Whooo Hooo!
Häftig känsla…
Numer pensionär i Nynäshamn

liiiite… *ler*

Ändå säjer inte vågen nåt om nån minskning. Måttbandet har jag förlagt, och jag tycker inte att det känns som att jag blivit så mycket mindre fast det måste jag väl på nåt sätt ha blivit ändå. Det är väl nåt kemiskt… men kul är det!
Du kankse har fått muskler som väger?:)
Helena
Jag har ett par D120 som arbetsbyxor men det skulle räcka med 105-110 om det inte vore för lårvidden. Så jag känner mig jättesmal när jag tar på mig dem och håller ut linningen en decimeter. Sedan drar jag åt skärpet ordentligt och det känns också riktigt bra!

SAMÅK!
www.skjutsgruppen.se
Det var och är precis samma med mig. Kläderna visade först inna vikten gick neråt. Centimetrarna försvann först! :D
Har inte mätt mig på länge nu… Ska nog göra det imorrn. :)
Grattis koylie, vad roligt!
Härligt, grattis!!
Ett stort grattis till dig.

När man tappar arbetsbyxorna för att man plötsligt har för få hål på bältet är en skön känsla. Kan bli lite pinsamt dock.

Men Skogiz, ett av målen i livet bör väl ändå vara att glädja sina medmänniskor