Kolhydrater iFokus

Kolhydrater

Etikettmedlemmar
Läst 628 ggr
tusselisa
0

Hej

Jag är en tjej på 26 som har strulat med vikten sen tonåren.

Allt började när jag flyttade hemifrån och fick större frihet, jag gick snabbt upp till 80-85 kg, så vägde jag när jag slutde gymnasiet.   Men så tog jag tag i saker och börjde på vv och gick på 3 månader ner till 71, så gick jag upp dom igen ca 6 månader senare.            Efter mkt strul träffade jag min man vi blev kära och fick i rask följd två små söta barn och jag fick 25 kg övervikt,lyckades bli av med 15 av dom,hänger ni med?                                                               Så nu ligger jag på 78 kilo till mina ynka 166 cm.Så hittade jag en bok av Annika Dahlqvist och vips så blev jag frälst,att jag aldrig förstått förrut hur "lurad" man blivit.Så hittade jag hit till detta forum och alla älskvärda människor och jag känner mig "hemma här"har alltid tyck det varit pinsamt med inlägg annars…GladMen tack för all info och recept och tankar som finns här och jag hoppas på att få läsa mer av er….Flört

magma
0

Välkommen hit tusselisa, och tack för din presentation!

(Jag flyttar din tråd till "medlemmar", om det är OK? Så finns din presentation med där och går lättare att hitta i efterhand om du eller någon annan behöver leta rätt på den!)

tusselisa
0

Oki tack magma jag är JÄTTEDÅLIG på datorer jag är impad att jag lyckades komma hit=)Ha en bra kväll…

magma
0

Detsamma:) Nu väntar John Blund på mig känns det som…

Margareta
0

Välkommen hit Tusselisa, hoppas Du skall trivas hos oss!

Kul att Du hittade Annikas bok.

Numer pensionär i Nynäshamn

Amiechan
0

Välkommen hit Tusselisa!

Anterrabae
0

Välkommen säger jag med.. =)

//Ida

Sajtvärd för Kost , Hypermobilitet Och Synskadade

Glowing
0

Välkommen! Glad

MarieO
0

Jag säger oxå välkommen hit!

Bookjones
0

Hejsan Tusselisa välkommen säger jag med hoppas du stannar det finns förskräckligt snälla och intelligenta människor här och det är ett av de trevligaste forum jag har sett nån gång. Nästan inga "troll".

Ulf-S
0

Välkommen och lycka till!

Moonbeam
0

Välkommen Tusselisa, och jag önskar dig lycka till.

mammam
0

Välkommen Tusselisa!

Saga2
0

Välkommen Tusselisa hoppas du ska trivas, den här sidan är till stor hjälp för både kropp & själ. Glad

Kia
0

vill också säga Välkommen…. bara fråga om du undar över något är det något jag kan säga så är det att denna sajten får man ALLTID svar när man undrar… *ler*

Du kommer säkerligen trivas

Mervi
0

Välkommen säger jag med. Kul att du hittade hit.