Massor av glädje på samma gång!
Är bara tvungen att dela med mig av min glädje. Jag verkligen ääääälskar att äta såhär! Igår efter mina jobb kom jag hem och festade med bratwurst, miniost och stekt lök när sambon åt turkisk peppar. Det känns fortfarande jättelyxigt att äta smörstekta ägg/korvar/kött eller vad det nu kan vara, och ändå gå ner i vikt!
Glädje nummer två var igår när jag hittade Icas Bratwurst. Den innehåller 21 g protein, 22 g fett och bara 2 g kolhydrater/100 g. Jag är överlycklig! 
Ja visst är det härligt
Och tack för tipset om Bratwursten!
Kolla in Sibyllas "nya" sortiment också… De har inte funnits i livsmedelsbutik innan och är inte helt fel för de flesta av oss. *Lycklig* för mina barns skull.
Numer pensionär i Nynäshamn
Jag är fortfarande putt på Sibylla för deras puckade förpackningar till sina korvar. Se denna tråd. Jag har fortfarande inte fått något svar från deras kundtjänst hur de har tänkt när de gjorde dessa miljöbovar till förpackningar.

SAMÅK!
www.skjutsgruppen.se

Dessutom är jag lycklig över att de inte är speciellt dyra heller. 1 paket Icas Bratwurst kostar 19,90 hos min lokala handlare, och då är det 3 korvar/100 g, alltså totalt 300 g korv. En räcker mer än väl till mig. Det brukar bli en bit över till vovven också!