Margareta
Hej alla medlemmar på Kolhydrater iFokus.
Om alla medlemmar startar varsin tråd med användarnamnet, så kan vi få till en presentationsgrupp. Hoppas ni har upptäckt att man kan gå in och ändra i sin tråd allteftersom nya frågor från andra dyker upp.
Jag äter så ofta jag kan, ids och har lust VeryLowCarb and VeryHighFat. Dvs jag äter nästan inga kolhydrater alls och oftast väldigt mycket fett. Jag är dålig på att planera min mat, glömmer ofta bort att äta, särskilt när jag "fastnar" vid datorn som jag lätt gör….
Jag har gått ner 9kg sen jag började och har just kommit hem från semester med min mans släkt utan att ha ökat ett enda gram
För mig är det STORT och kunde inte inträffa innan jag hittade denna kost.
Bilden är en Virtual historia jag gjort någonstans på nätet och den stämmer förvånansvärt bra med verkligheten. Mina bröder påpekade en gång det olämpliga med utvikningsbilder på nätet, när jag använde den på MSN… dem kunde jag lura, men då var bilden betydligt mindre!!!
Numer pensionär i Nynäshamn
Läcker bild. Jag tror att jag varit någonstans ? på nätet en gång och gjort en bild men jag har glömt var.
Jag har kvar bilden sen länge men minns vad sajten heter.
Var det samma som Du gjorde?
/M
Jag gjorde också en - tycker den stämmer bra med hur jag ser ut. (väger 72 kg till 162 cm) Faktiskt upplever jag mig inte som överdrivet fet när jag ser mig i spegeln, eller tittar på den här. Det är i så fall smådetaljer jag retar mig på, som dubbelhakan, fettvecken vid armhålorna eller på ryggen o liknande.
/Meg
Då är vi nog ganska lika i måtten. Jag väger 69 kg och är 164 cm. Jag anser inte heller mig vara fet.
Jag tycker du ser fin ut på bilden. Jag skall försöka göra en bild senare.
alltså jag fattar inte hur jag ska göra, vill ni hjälpa mig??? snälla
Havsrosens stuteri www.havsrosensstuteri.se
Jag har försökt att fixa detta. Modellen har jag gjort men jag kan inte kopiera bilden så jag får den med mig så att säga.
Det vore kul om fler ville skriva in korta presentationer under gruppen - Medlemmar - .
Den vanliga presentationen under "Min sida" kan alla i hela iFokus-forumet läsa. Där kanske man inte vill skriva allt…
Det som ligger under Medlemmar till vänster är mer för oss här på Kolhydratsajten och kan därför innehålla lite mer om hur vi äter eller hur det går.
Det går fortare att hitta oss där 

Hej Akka min fågel och välkommen hit! Jag skrev längre i Din gästbok. (Titta på inkorgen uppe till vänster och se om det blinkar för nytt inlägg). Kramar Margareta
Försöker göra en bild……..
Men jag kan inte det där med Pounds och med hight…….
Kan någon förklara hur jag räknar om
tack:)
Ett enkelt sätt är at använda google! Öppna www.google.se
skriv tex: 85kg=?lbs
tryck enter och vips! har du svaret "85 kilograms = 187.392923 pounds"

gå in på http://www.myvirtualmodel.com och Hennes o Mauritz logga. Där kan man göra sin modell i kilon och centimetrar.
OBS. Drar du en storlek som de inte har jeans i, så kan bilden försvinna. Den brukar komma tillbaka när man går vidare har jag för mig- annars får man göra om den..*S*
Jag var inne på sidan som Umbra föreslog och gjorde en modell och den var väldigt smickrande i förhållande till hur jag verkligen ser ut tycker jag (önskar, önskar och önskar igen att den vore sann) nej jag är nog mycket "fläbbigare" på mitten tyvärr, midjan har så att säga flyttat väldigt högt upp, men det är ett framsteg att se att det är så när det gäller mej för jag har precis som någon har nämnt "fel på ögonen" jag ser (har inte sett) hur jag egentligen ser ut, men min son filmade mej med videokameran och DÅ blev jag upplyst kan man säga, BLÄÄÄÄ!!! Jag blir lite missmodig när jag läser om problemen som en del har det där mad att tappa 3 kg i början och sedan ingenting på många månader, det är fel att fixera sej vid vågen, jag vet det men det är belöningen för att man faktiskt avstår en hel del och sist men inte minst blir utsatt av sin omgivning. För mej är det jätteviktigt att vågen går nedåt sen att man mår bra är en bonus. Har kämpat med vikten i så många år att det inte går att bara säga "tänk inte på vikten" inte en chans då skulle jag tappa en stor del av motiveringen. Försöker hålla mej runt 1600 kcal/dag det blir inte mycket mat eftersom 70-75% fett själ en hel del av kcalorierna men mätt blir jag absolut. Det är hjärnan i övrigt som det är något fel på. Uch vad jag gnäller i morgon är nog en bättre dag

Precis, Kelly! Ens animerade alter-ego blir fantastiskt slät och trevlig! Inget som flärpar där inte. Om man ändå såg ut så… Jag bifogar min bild - såhär ser jag alltså ut i den virtuella världen 
Håret är det som stämmer mest…
*stay calm - be brave - wait for the signs*
#14 Härlig förebild att hänga på väggen Catlin, eller hur?

Javisst! Fast så slät lär man nog aldrig bli…
Catlin: Jag kan inte kopiera min bild och fixa så den följer med mig??? Jag måste vara korkad 

Du sparar bilden (genom att högerklicka på den och välja spara) någonstans där du kan hitta den sen. När du sedan skriver inlägget klickar du på bläddra här nere och hittar bilden. När det gäller datorer är ingen korkad. Det är DOM som är!
Försök o säj till om det inte går.

Javisst! Vi är ju lika fina… 
Så här fin har jag nog aldrig varit!
Tjusigt Mervi!!!
Riktigt vackert…
Jag tror vi gör en Virtual Model-tråd…
En gammal tråd att väcka liv i, till inspiration för er andra att presentera er