GOTT...nytt år!
Har ramlat ner djupt i en socker ravin i höst och fallit allt djupare över julen. Nu ska jag ta mig upp igen och börja äta strikt….igen. Med hjälp av citatet här intill
Ett GOTT NYTT ÅR vill jag tillönska alla på KIF. Jag läser allt som skrivs….är som terapi och besöken i kylen minskar då
Tack för 2012 och ett gott nytt LCHF år väntar.

misty09, vi är nog många som gör en omstart, hm… varför faller vi utanför vår bana? Obegripligt när vi vet vad vi skall äta och det är god mat med många hälsovinster.
Ett GOTT NYTT ÅR till dig med.

Nu kör vi
Här kommer jag med, finns det plats i båten?
Nu gäller det LCHF utan undantag ett bra tag framöver.
Efter det LCHF med lite goda efterrätter i form av vispgrädde och bär….men först tillbaka till min trivselvikt och bort med suget

Januari är en perfekt månad för omstart
Förväntar mig att det är trångt på gymet ikväll för man är nog inte ensam om dom tankarna
Som tur är går det ju ofta relativt lätt att åter komma igång och kasta av sig suget bara man är konsekvent en tid
När mättnaden åter lägrar sig om några dagar begriper man inte vad det är man hållit på när man dansat polka med "sockerdjävulen" under juletiden 

Jag har bestämt mig för nystart efter trettonhelgen. Jag har kämpat mot sockermonstret ända sedan julen 2011. Har gått upp flera kilon, har nu inte vägt mig på några veckor och jag vet precis vad det innebär för min del: att jag gått upp mer än jag vill erkänna! Jag har en massa kläder jag inte kommer i och i skrivande stund sitter jag och planerar att äta både Alladin och pizza.