Gråter
Hej Alla
Jag vet inte vad det är med mig. Sitter här och läser en del inlägg där vikten bara rasar på folk.
Jag blir helt rörd av er lycka, då jag vet hur den känslan är. Tror det är glädjetårar för er alla. Ni är så himla duktiga som orkar och som kämpar…..trots alla hinder och alla problem på vägen.
Någon skriver jag är under 90/80/ 70 strecket och lyckan måste vara total för er.
Klappa er på axeln och ge ALDRIG upp för era mål kommer nås och tänk så fantastiska Ni blivit som människor och så kunniga Ni är jämfört med så många andra.
Ni är jätteduktiga och Ni är alla mina idoler och förebilder på alla sätt.
Att fortsätta kämpa trots massor av motgångar det är för mig starka personligheter.
Alla Ni som bantat i hela ert liv jag är säker på att NU har Ni hittat rätt det är äkta glädje jag ser i era texter. Glädje som kommer bestå.
Fortsätt ta En Dag I Taget Ni kommer alla lyckas det är jag säker på.
Vill skänka er en ALLA en STOR STOR Kram och tack för Ni finns så man inte är ensam.
/Kia
Vi har nog fällt en och annan glädjetår över Dig också Du tappra kvinna!!!
Numer pensionär i Nynäshamn
Kan inte annat än hålla med Margareta… *ler*
//Ida
Sajtvärd för Kost , Hypermobilitet Och Synskadade
Kära Kia, jag vet att du kämpat lika tappert som jag. Det är jobbigt för oss som har sockerberoende. :) Men varje gång jag märker att när man återfaller så är det lättare att ta sig upp på banan igen, då blir jag så otroligt lycklig! Det finns hopp om livet. :) Tänk, det anade jag inte för fem år sen när jag mådde otroligt dåligt. :)
*stora kramar till alla*
Instämmer med er alla! Du ska inte glömma dig själv Kia, du är en stark förebild för många här på forumet. De av oss- vilket är en hel del har jag förstått- som kämpar med sockerberoende och sockersug har ju följt både upp och nedgångar hos både dig och andra. Ofta har jag läst här och känt att jag vet vad det är hon/han kämpar med, eftersom man många gånger suttit där själv. Det ger ett helt annat perspektiv och en djupare förståelse för hur komplext sockerberoendets natur är, hur det är att hela tiden ha sockerklådan och suget kvar (hur litet det än är och även om det sover) medan det väntar på sin chans att bli starkare.
Skickar också en bunt kramar till oss allihop, sockerberoende eller inte så är det en fantastisk känsla att nå sina mål- vare sig det är stort eller smått! 
Jag kommer ihåg när du började här och hade det jättejobbigt och nu har du kommit igång ordentligt. Kram på dig. Och jag håller med Margareta att en beroendesajt hade varit kanon och Kia som sajvärd helt fantastisk.
Man blir jätteglad för varje framgång någon här gör. Jag har gått ner mina kilon tidigare och tramsar lite med de sista men det spelar egentligen inte så stor roll jag trivs. Men alla nya och alla de som inte kommit igång och så plötsligt lossnar det, det är jättekul.
LCHF har befriat mig från sötsuget, om jag inte avviker så har jag inte sug och då är det lättare att hålla vikten lagom nivå. Detta är den största vinsten för mig.

Jättebamsekram till dig Kia och gråt inte mer för min skull iallafall. Fast jag tillhör ju inte dom som rasat i vikt precis!
Framgångar har vi på olika plan och jag vill säga till dig tillbaka, ge aldrig upp du heller! Du är en härlig unik människa, en person som jag tror många av oss ser upp till och beundrar för ditt mod, din förmåga att våga säga sanningar, att ställa upp i TV, att våga säga att du har misslyckats ibland…Att helt enkelt våga vara den människa du är, ge inte upp just det.
Du är en förebild, och det är oerhört viktigt att sådana finns!
//Karin
Tack för era ord…. Det värmer oerhört ska Ni veta. Ni är ändå mina idoler :)
Kram