Kolhydrater iFokus

Kolhydrater

Etikettallt-om-lågkolhydratkost
Läst 1474 ggr
savonit
2012-09-13 12:34
0

Överaskning!! Tips??

Hej kommer överaska sambon ikväll eller egentligen har jag redan gjort det.
Hon fick bokningsbekräftelsen till sin telefon men jag tror inte hon fattar tror nog det är reklam.

Det är så att stenaline har billiga kryssningar till Polen nu så jag har bokat en resa i slutet av oktober.

Får se hur det tas när hon kommer hem bu eller bä. Nu har vi inte pass heller så nu måste vi fixa tre pass.

I alla fall någon som vet hur frukost buffen och all inclusive buffen är ombord?
Är de något att ha?

Och hur är det i gdania där man kommer i land, vart skall vi ta vegen vad skall vi hinna se och vart skall vi handla billiga saker?

Finns det något LCHFigt man kan handla tänker på stevia eller sukrin eller så?

Tanken är att köpa lite julklappar och så, gärna billigt eller unikt eller så.

Andra tips och tankar tas gärna emot.

Någon som vill hänga med? :)

Nybörjarn
2012-09-13 12:43
0

Antar att Gdania är gdansk? Brorn min bor där och det ska vara väldigt fint! :) Ska höra lite med honom ifall han har ngt tips… :)

savonit
2012-09-13 12:54
0

Nja inte riktigt det är två olika städer som gränsar till varandra om jag förstått det rätt. **http://mini.nu/gdansk-gydania

**

Jätte bussigt om du vill göra det.Skulle gissa på att det annars kan vara lätt att fastna i turist fällorna…
Vilket är trevligt men ofta dyrt.

Samtidigt vill vi gärna hinna se någon sevärdhet eller så.
Tack.

Nybörjarn
2012-09-18 23:11
0

okej, så jag har inte glömt denna tråd, bara haft lite dåligt med tid! 

Så, enligt min bror så är gdansk/sopot/gdynia väldigt nära varandra och det tar inte lång tid att ta sig emellan dem… det är som en stor stad.

Han sa att Sopot är det bästa. Att allt är väldigt fint, bra restauranger, wellness och spa ska finnas bra där. Uteliv finns. Det är en av de dyrare städerna i gdansk men ändå ganska billigt jämfört med Svea.

För shopping finns "kliff" i gdnyia och "baltycka" (bättre) i gdansk. Enligt honom kan ni ta taxi dit, kostar 50-70kr.

För historia: Gdansk. Fint att gå runt och se gamla byggnader i solen (han sa det var mest gamlingar som kom till gdansk:) )

Hur länge ska ni stanna? är hotell redan bokat? Annars rekommenderar han Sopot!

Okej, fick inte ut så mycket mer av honom…upptagen han också! Hoppas att det var lite lite hjälp iaf… :)