Koll av dagligt intag
Visst har det funnits en länk till en privatperson, som hade en enkel sida, där man kunde föra in vad man ätit och fick sedan en tjusig uträkning, där man såg om man fått i sig tillräckligt med fett. (förhållandet mellan fett, protein och kolhydrater. Någon som minns den? Har haft den som favorit, men mina datorer har kraschat med jämna mellanrum, precis som min förmåga att helhjärtat vara LCHF:are!
Är det http://www.minmat.net/ du menar?
Ja det måste det vara! 
I never worry when I get lost. I just change where I want to go.
Precis den var det visste a det var ett enkelt namn, men ät det kolhydrat brist i hjärnan så!!!!
Tack för hjälpen
hej
jag använde oxå minmat i början men de krånglar ibland. Det finns även www.matdagboken.se som har gratistjänst - och även en tilläggstjänst för39 kr / mån om man vill ha den.
Jag använder www.dumbbell.se som är gratis, kopplad till livsmedelsverkets databas och där man även kan lägga in träningspass- om man nu tränar. Jag går promenader och får ut statistik på hur mycket jag rör på mig. Enkel sida med lite olika tjänster - dagbok, statisk och man får även en överblick av de vanligaste vitaminerna/mineralerna av maten man äter.
Älta inte problem - skapa lösningar!! 🤔😃