Kolhydrater iFokus

Kolhydrater

Etikettövrigt
Läst 2507 ggr
Gronstedt
0

Bäst i test?

Mervi
0

Jag fick 19 poäng men vissa frågor hade jag inte rätt alternativ att räkna med.Flört. Äter ju inte smörgåsar. tex.

maxiq
0

Jag fick bara 8! Skrattande

Mervi
0

Grattis!

MarieO
0

Jag fick 12!

Sen rkade jag läsa där dom hade "frågelåda" med Stefan Rössner, sitter nu här och är irreterad på han  svar på olika frågor. Måste lära mig att inte läsa sådant blir bara upprörd.

Margareta
0

Jag fick 16 poäng eftersom man skulle dubbla 2:an. Känner mig stolt. Älskar att höra att jag äter för mycket fett.

Numer pensionär i Nynäshamn

Mervi
0

MarieO jag förstår att du blev upprörd, vilka korkade svart.

maibrit
0

Mina poäng blev 13.

Men jag blir också irriterad när dom visar att man äter för mycket fett, jag skulle önska att jag hade kunnat få hälften av poängen så att det visade att jag åt jättemycket fett………………

Koylie
0

And the Koylie 16 points. Whoo Hoo! Jag är säker på att aftonbladet skrev tokigt fel. Jag är säker på att det ska vara så här; "Du äter nog för lite fett - men det kan du ändra på. Börja med en liten förändring och gör det sedan till en god vana."

parsley
0

Jag tycker frågorna var svåra att svara på. Vilken tur att det inte var ett iq-test. Eller också var frågorna  felformulerade.  De skulle nog vara något liknande detta istället. " Händer det ofta att du fuskar och lägger en brödbit under smöret? Flört

Mervi
0

Skrattande

Margareta
0

Den var bra parsley… vi kanske skall göra en för oss på LC-kost oavsett vilken fettnivå vi valt… och erbjuda Aftonbladet att ta in den…

Numer pensionär i Nynäshamn

Koylie
0

*HAHA* Det tycker jag är en toppenidé Margareta!

"Känner du att du syndat eller misslyckats om du inte ätit minst 30g smör till en måltid?"

filea
0

Jag fick 16. Äter ju inte så mkt korv. Det är inte gott.

anki1
0

Jag landade på 14 poäng.

Älska dig själv för den du är

Besök mig gärna påWWW.facebook.se/ankis smycken o textilhantverk

JohanW
0

Hmm.. 14-16, helt klart har de rätt - jag kan nog börja med en liten förändring och göra det till en god vana ;)

Får ta en extra ostskiva på morgonmackan tror jag. Även om den brukar rymma ett skivat ägg och nån matsked kaviar också!

Fast det blir lite motstridigt.. vill ju inte öka på stekt potatis! Sedan är visst korv gott, men kanske inte heller bra att göra till en daglig vana med tanke på innehållet av ev. cancerframkallande konserveringsmedel.

Svårt blir det att få topp- (botten-) poäng! Tror mer på idén om ett eget test för oss LCHF-are ;)