Kolhydrater iFokus

Kolhydrater

Etikettoff-topic-ot
Läst 2073 ggr
monkan
0

Dricka te gratis..

Litet tips - gå med i Liptonklubben och få tillsänt te gratis! Jag lät mig iallafall locka och väntar med spänning på mina teprover. Har du lust att prova? Gå in här och se hur man gör. PS - jag har ingenting att göra med Lipton - har inget egenintresse utom att ev få lite poäng… Klicka på "skapa eget" så kommer du till sidan där du kan anmäla dig som ambassadör. Om du vill sponsra mig med poäng kan du ju ange min mailadress… mon-se@online.no

[mjuue]
0

Okey ;) kul! jag blev typ sån där ambassadör :P Kul o få hem te gratis liksom! :)

Katarina2
0

Nu har jag också gått med…och jag angav din mailadress.

DaMum
0

Jag hoppas Lipton har blivit generösare nu. Jag gjorde det där för drygt 1 år sedan, och fick hem en pyttepyttepytteförpackning…

Katarina2
0

Måste bara fråga….Har ni fått några smakprover?

Som ni ser gick jag med den 27/2…och efter 1 kontakt med kundtjänst via telefonen och 2 mail har jag nu äntligen fått mina smakprover(idag 30/5)…men ingen rabattkupong.

Jag skickade "vykort" på deras sida till 12 personer via mail…man tycker ju att dom kunde vara lite mera rädda om sina kunder.

korseett
0

det som finns i tepåsar är bara "bôset" och syntetiska smakämnen säger en del. Jag vet inte

Effie
0

Jag var på Sri Lanka en gång för många många år sedan, och besökte bl.a. en teodling. Där berättade de om kvalitetsklassificering av teer. Klass ett och två kom aldrig till Sverige överhuvudtaget. Tepåsar var klass 6.

Visst går det. Om inte annat, så går det galet

korseett
0

se där jag- det fanns ett uns sanning iallafall

monkan
0

#4 Jag har inte fått någonting. Försökte skicka meddelande via webben, men det är något fel på deras sida. Har du mailadressen till de?

Katarina2
0
Katti
0

Jag fick erbjudande om något liknande, fast man fick godis. Den länken får ni inte Cool. Inget företag som delar ut kokosfett?

shintaida
0

Jag har fått en låda med teprover nu.

4 olika sorter - har inte kollat vilka. Men telådorna är lika stora som dom man köper.

Någon mer som fått hem?

Fick dom först idag.

// Shintaida

mrsAngel
0

har inte fått några prover, anmälde mig för flera månader sedan…

shintaida
0

Det var då märkligt!

Det lustiga är att jag tog bort Lipton från favoritlistan på datorn i förrgår….varför skulle det ligga där och skräpa???

och plums…så har man te i postlådan…

Jag hade tappat hoppet om att få något nämligen.

// Shintaida

mrsAngel
0

Märkligt var ordet, hade ju helt glömt bort detta, när det damp ner i lådan igår!!!! Lustigt.

monkan
0

Så då får jag hoppas jag hittar något i min brevlåda idag då… ;-)