Matscheman ??=)))
Som sagt !!! nu så har jag stått stilla ganska länge o jag vill ner mer i vikt =)))
Så jag tänkte kan man inte skriva matscheman för dagen eller morgon dagen ;)
Så kan man ju ta varandras mat listor =))) jag är så dålig på att komma på vad man ska laga !!
I kväll så tänkte jag gjöra typ kyckling i cremefraich o så avacado röra =))) kan inte komma på bätte …hadde varit gott om man hadde kunnat ha något smidigt tortilla bröd me ….men men
Du då =))));)))
Ha de gött
www.123minsida.se/Familgen Snygg
har du sett kategorin Måltidstips, finns trådar med sådant där! Denna tråd borde nog också ligga i den kategorin!
Denna tråd t.ex. bara att köra nån annans dag i repris om man tycker det verkar intressant 
Jag brukar skriva in mat nån vecka i förväg, tycker det är rätt kul och dessutom ger det mig inspiration att testa nya grejer, om jag bara går efter vad som finns i kylen/frysen blir det ofta att jag bara steker nån köttbit, hackar lite standard-grönsaker och sen lägger på lite kryddsmör/bearnaisesås, och det känns lite enformigt i längden.
Denna vecka har jag t ex planerat in marinerad högrev med grönsaksgratäng till imorrn, nötpanerad hokifilé med blomkålsmos till fredag, thaifärssallad till lördag samt kycklingsoppa med kokos och lime till söndag.

Kostrådgivarna har färdiga veckoscheman.
#3 mmm tack ;)
Ha de gött
www.123minsida.se/Familgen Snygg

LCHF veckomatsedel med inköpslista och lite till!
Ljuva dröm att som en svensk se ut, att få lära sig att veta hut.