Messenger
Kan vara kul att prata med varandra live…
Här har ni min adress… det är bara att adda mig!

Bra ide. Här är min ladyofthefly@hotmail.com
En sån bra ide. Får jag också vara med? psson00@hotmail.com
ems… kan du inte ladda hem messengerprogrammet då?

Har också en…..
Min är ac_stenstrom@hotmail.com.
Älska dig själv för den du är
Besök mig gärna påWWW.facebook.se/ankis smycken o textilhantverk

här kommer min msn gozan_hbg@hotmail.com

CU Anna-Clara
Med Vänlig Hälsning
/Diana Lovatt
Järbo, Sandviken zon 4
Denna tråd har jag missat ,kul om jag får va me *ss*
min är izza32@hotmail.com
Bra initiativ. Min är sussvi@hotmail.com
Ni får gärna min också, även om jag med en gång säger att jag inte så ofta har den på eller så står det "upptagen".
Jag jobbar mycket när jag sitter vid datorn, med annat än iFokus och då är det inte alltid det passar att svara.
När jag har den på och det står upptagen är det för att min son går på internat och tycker det är enkelt att få tag på mig.
Står jag som ledig, är det givetvis fritt fram.
(Kusin Vitamin blev kv och sen Kusinv som nick på lite olika sajter för många år sen…)
Numer pensionär i Nynäshamn
Åhhh jag vill också vara med…
Lite komplicerat är mitt då. Jag har nämligen mitt efternamn i min adress och jag vill inte gärna lägga ut det här då det känns onödigt och då det är väldigt ovanligt. Även om jag litar på er alla så finns det ju ändå folk som inte är som Ni……
Så jag ger ut denna
annaannaanna3434@hotmail.com När vi sen fått kontakt där så kan Ni få den andra som jag ofta är inne på…… Alla Ni som lämnat ut era. Jag addar er på min andra adress så om Ni undrar så börjar den på kia…….osv……
Komplicerat jag vet **S
:-) min är kimmystar83@hotmail.com
Jag får inte messenger att fungera med Vista
… Någon som kan tipsa om vad som kan vara fel? BORDE ju inte strula då båda är Mirosofts produkter… Glad i hågen tänkte jag ha kontakt med sonen via detta då det blir så dyrt att ringa hela tiden men men…
"Google kan ge dig information men aldrig erfarenhet"

paulis1954@hotmail.com. Vill gärna vara med jag ock!

Jag har ocksa mitt namn och efternamn for nar jag skaffade datorn hade jag inte en aning om allt detta med att fa oönskade mail etc. Skall forsoka andra om det ar mojligt, far se vad Johan pa datorsajten ger for rad.

jag vill gärna vara med jessica_hir@hotmail.com

Jag kan haka på jag med…..
jenny_jak28@hotmail.com
Dansa kan man alltid göra!
Me_minie@hotmail.com är min ;)