Kolhydrater iFokus

Kolhydrater

Etiketthälsovinster
Läst 1811 ggr
Mabrotnosh
16

Måste bara

Måste bara dela med mig, gick till barnmorskan idag för att få lite piller och grejer. Denna barnmorska har kallat mig fet och hon har försökt skicka mig till dietist och hon har alltid sagt att jag var överviktig och tyckte att jag borde gå ner i vikt. Och tjatat och tjatat och tjatat.

När jag kom dit idag var jag inte ens trevlig när hon sade, "Hej och välkommen hit" hon fick inte ett leende tillbaka iallafall. har alltid haft högt Blodtryck. Mitt Blodtryck var normalt nu. Sen säger hon det som faktiskt för första gången gjorde mig glad hos en barnmorska

"du är iallafall inte överviktig längre, hur har du lyckats? Operation?"

Då fick jag äntligen ge henne på käften genom att säga stolt med hakan upp i vädret och rösten i falsett, "nej på egen hand".

Jag är numera normalviktig! Kan ni tänka er det. Jag som varit en tjockis i hela mitt liv, är numera normal viktig. Tjockisen har krympt 40 kilo och fått nyckelben och revben och höftben och en jäkla massa ben som jag inte ens visste att jag hade. Plus att jag äntligen får prova det preventivmedel som jag alltid velat prova. Allt detta pga LCHF, jag är trött som tusan man ack så lycklig.

JAG ÄR SÅ JÄKLA LYCKLIG!!! TACK LCHF FÖR ATT DU FINNS!!!

Lojs
0

Grattis, härligt att läsa!

"If someone ever says "-You don't need more aquariums." Stop talking to them, you don't need that kind of negativity in your life." ;)
Medis på akvariefisk.

Karmatarerskanise
0

Bra jobbat :)