Kolhydrater iFokus

Kolhydrater

Etikettmat-livsmedel
Läst 4953 ggr
Shawy
0

Wokgrönsaker

Är det någon som vågat sig på wokgrönsaker? Jag är så enormt sugen på det nu. Den påsen jag har så står det 6 gram kolhydrater på. Tänkte om jag bara tar lite grann av det. Jag brukar äta lite broccoli annars till ett mål om dagen ( 3 st broccolibitar), men känner mej lite less på det just nu. Vill veta om någon provat wokgrönsaker och reagerat på det?

filea
0

Jag åt wokgrönsaker idag. Jättegott med kyckling o kokosmjölk Att det är kolhydrater struntar jag i. Jag äter vad jag vill. MUMS

Marylojs
0

Du sätter själv dina gränser. Nu håller jag ju precis på att ta mig åter på banan, men när min kropp stabiliserat sig skulle jag säkert kunna tänka mig lite sådana grönsaker.

Mitt riktmärke brukar vara att jag inte äter någonting med mer än 5% kolhydrater.

Tilda-T
1

Jag brukar för variationens skull använda mig av wokgrönt classic till grytor odyl , tycker själv att det är ok med 6 gr kolisar/100gr men du måste ju själv prova dig fram till vad du tål!

Det enda man ska ångra är sådant man inte har gjort!

Shawy
0

Ja jag får väl prova och se. Är ju mest orolig om jag stannar av i viktminskningen nu när jag gick ner 0,7 kg förra veckan. Har ju liksom stått still före det.

Tilda-T
0

Om man är riktigt försiktig , för att man absolut vill få en viktminskning så skulle jag inte använda mig av wokgrönt för dom innehåller bla majs

Det enda man ska ångra är sådant man inte har gjort!

Mervi
0

Jag har ätit någon gång men absolut inte jämt. Det är väl minimajs i dem och det innehåller inte så många kolhydrater. Man får prova sig fram.

Besika
0

Jag fixar mina egna wokgrönsaker.

Nästan inga kolisar i bambuskott, destor mer i vattenkastanjer.

Lök, broccoli, paprika… tja, det är ju rätt mycket ändå