Kolhydrater iFokus

Kolhydrater

Etikettom-sajten
Läst 2486 ggr
Thomas_Jansson
0

Större Avatar....

Likt knarklangarna så är det en gratis tillvänjningstid även här.

Jag har inte varit inne här på länge och blev inte lite förvånad då man vill ha 30 spänn extra för att min Avatar skall återgå till den ursprungliga storleken?

Jag brukar inte kverulera men det här var för mycket även för mig….

Någon som tycker likadant?

bubbelbubbel
0

det är inte för att återgå till den ursprungliga storleken, det är för att få en större Avatar som man kan betala 30 kr.
din Avatar du har nu, är lika stor som innan.

magma
0

Du har som sagt samma storlek som tidigare, skillnaden är att du nu har en grå ram runt din avatar- om du vill kan du betala 30 kr och då täcker din Avatar hela det grå fältet också. Dvs 64x64 istället för 32x32 pixlar. Tycker faktiskt det är snyggt med det grå fältet runt de mindre avatarerna…

Margareta
0

Vad menar Du med 30 spänn extra?
Det har ju inte kostat en enda krona innan och som sagt, avatarerna har blivit större, de var 32x32 innan.

Numer pensionär i Nynäshamn

Tilda-T
0

Dessutom är det hela alldeles väldigt  FRIVILLIGT!!

Det enda man ska ångra är sådant man inte har gjort!

shintaida
0

Varför han min lille Trasa hamnat uppe i vänstra hörnet, tro?

Han vill vara i mitten…hur gör jag?

// Shintaida

Undin
0

Jag tog bort min pudel, det är löjligt för varje gång man tittar på sitt inlägg så sitter en liten löjlig bild i hörnet och så står det alltid under "vill du ha en större avatar" NEJ JAG VILL INTE HA NÅGON STÖRRE Avatar! JAG VILL BARA HA MIN BILD I MITTEN OCH SLIPPA TEXTENSkrikandes

magma
0

Men hur menar ni nu? Ni som har små bilder sitter allihop i mitten, åtminstone som jag ser det. Har ni provat att logga ut och så loggat in igen?

ullamayday
0

Nä, min sitter retfullt nog uppe i hörnet ;-)

Kanske hjälper att logga ut och in. Jag fastnar alltid för bilder, nick nicknamnen är svåra……..men det är problem, för en del byter bilder ofta. ag har inte blivit färdig att köpa en större Avatar, priset är det väl inget att säga något om.Här får jag verkligen valuta för pengarna………gratis. Vad kostar inte ett läkarbesök + medicin.

zeretki
0

ullamayday, din bild sitter i mitten när jag ser den! :)

shintaida
0

ullamayday…

det är likadant när jag ser DIN bild…den sitter i mitten, men när jag ser min egen sitter den uppe i vänstra hörnet…

hmmm..skumt…

Nu har jag bytt till större avatar…men ska skaffa en bättre bild.

Den här är tagen med mobilen förra sommaren. 

// Shintaida

Margareta
0

Även jag har alla bilder i mitten. Oavsett om det är de små självinlagda eller om det är den svart/vita standardbilden.

Numer pensionär i Nynäshamn

magma
0

Exactemente, ser alla bilder centrerade, även din Ullamayday.

ullamayday
0

Jaha………där ser man, tack för upplysningen.

Undin
0

Det är när man ser sin egen bild så är det en liten plutt i ena hörnet, ni andra ser den ok.

Och nu står det "vill du ha en större avatar"  på sidan igen nu när jag skriver  och på de flesta andra avatarerna ovan. Så: NEJ JAG VILL INTE HA NÅGON STÖRRE Avatar! jag vill slippa den texten för snart lägger jag av för jag hatar tjat.

lisette
0

man ser sin egen bild upp i hörnet med pilen, men alla andras sitter i mitten.