Kokosolja.
Var köper ni er kokosolja? Hur mycket kostar den per liter? Hittade en på en yoga site som var neutral i smaken som kostade 159:- vid köp av 1 liter och 259:- vid köp av 2 liter, inklusive frakt. Är det dyrt?
Den var ekologisk.
Jag köper den därifrån och tycker att priset är rimligt. Bekvämt att få det hem i brevlådan.

Jag har själv köpt en gång från MYC. Det var lång leveranstid. När jag nu ville prenumerera på en liter per månad har jag fortfarande inte fått något trots att det är nästan en månad sen jag beställde. Inte heller har jag fått svar på min e-postförfrågan för ett tag sen. Själva kokosoljan var helt OK, neutral i smaken. Kunde jag få tag på en liknande produkt i någon affär här i Falun skulle jag hellre köpa den.

Langhol!
Har du haft några problem med leveranserna från MYC?
Har du inte fått någon bekräftelse via e-post? Det brukar man alltid få vid köp/beställning via internet.
Jag har inte haft några problem. Förutom nu sista gången men då hade dom haft datorhaveri.
Hur lång leveranstid hade dom?
puttar upp inlägget
Finns det inte kokosolja att få tag i i någon butik? Jag har inte kollat men asiatiska butiker borde ha det tycker jag
Jag betalar 100 kr per kilo för mitt kokosfett.
Koper det på Tumba Hälsocenter.

Jag har hittat både kokosolja, kokosfett & Ghee i min lokala indiska butik….har inte köpt än, men d finns en hel hyllavdelning att gå igenom….
Jag var inne i stan idag (Stockholm) och köpte kokosolja. Var inne på min gamla favoritbutik Taj Mahal på Kammakargatan. Där fanns en sort 245ml i flaska och 500ml i glasburk. Insåg att jag en gång i tiden hade köpt flaskan (för 20 år sedan) och använt att smörja in mig med. De är tillverkade i Sri Lanka och är luktfria. Jag köpte 2 glasburkar á 29:- styck!!! Sååå billigt.
För er som letar kokosmjöl så hade de kokosmjöl gjord på mjölken men inte på köttet. Jag var inne i två kinabutiker också och dom hade samma sorts mjöl gjord på mjölken. Man lägger mjölk mjölet i vatten så ska det tydligen bli som kokosmjölk.
Det fanns också burkar med palmolja, är det något för oss LCHF:are? Det fanns tyvärr inte angivet fett,protein och kolhydrater på den.
Titta under Mat - Livsmedel "Länkar till kokosfett"