Kolhydrater iFokus

Kolhydrater

Etikettmat-på-stan-hur-gör-jag
Läst 3790 ggr
Road-Kill
5

Snask till Bion...hittar inget! :-(

vad ska jag snaska på till Bion ikväll?

Elshira
0

Nötter :) Eller torkat kött? ^^

Hakuna matata!

Phille03
1

Paranötter, babybel ost, fläsksvålar

gun92884
4

Du kanske ska se en bättre film istället Skrattande

Inkanyezi
4

Jag har aldrig någonsin känt behov av att snaska när jag ser på film. Det borde inte vara något problem att avstå. Om du känner ett sådant behov, så har du uppenbara problem med att ha koll på vad du stoppar i dig. Det kan vara bra att börja där för att stämma dina impulser att stoppa in mer i munnen än nödvändigt.

Road-Kill
5

De är nog fler med mig som tycler det är trevligt med snask till BION.

Några problem med att inte kunna kontrollera vad jag stoppar i minnen har jag inte längre…tack för predikan !

Road-Kill
0

Haha….den va rolig!

Phille03
0

Jag var på bio igår, fuskade fakrtiskt o åt salta bildäck……

kaisakavat
4

Jag brukar slå på stort med ett gott mineralvatten! Eller - tataaaa - ingenting! Glad

skaalman
0

jag ska också på bio ikväll… och funderar på exakt samma sak…

Man kanske kan göra bounty-bollar och ha med sig….??

http://alltomlchf.blogspot.com/2011/12/bountybollar-lchf.html

ifall man gör dom lite små och söta, som godis:)

[AntoniautanX]
1

Håller med gun92884, en bra film behöver inget tilltugg!

Athenasmatte
1

Fläsksvålar med hemmagjord dip på creme fraiche/smetana eller gräddfil, valfri krydda och lite dill! Mums!

[AntoniautanX]
1

Jag är nog helt ute, men på min tid så tog man snacksen och promenaden EFTER bion…….

[AntoniautanX]
0

Men för att uppehålla en livlös handling i filmen och sällskapet, så kan man underhålla med laxsnittar eller "gott o blandat"

Poppikock
0

Grok funkar ju alltid…=) Brukar jag ha med mig på bio.

Athenasmatte
0

#15: vad är grok?

Seglarina
0

Rafflande spänning…..

….vad är grok?

Obestämd

annizan
0

Grok är ostchips köpta från LCHF-butiken!

Jag brukar köpa lite nötter och så en mineralvatten till det :)

[Pennylane1]
0

#12 kan man verkligen sitta med fläsksvålar och dip på bion!? Verkar lite bökigt.

vinteralvan
0

Ölkorv.

Athenasmatte
0

#19; ja, dipen blir jum lite bökig det är sant. Men jag tycker att det blir så torrt med bara fläsksvålar. Man kanske kan ha dippen i någon praktisk burk…

Och såklart våtservetter att torka händerna med, de blir ju ganska flottiga…

tistelflikkan
0

jag brukar köpa med mig mörk choklad :)

ibland har jag tagit med nötter. men då många är allergiska mot nötter så har det blivit mer sällan. (har en jobbarkompis som inte ens kan vara på kontoret samma dag någon ätit jordnötssås utan att riskera att dö, det spelar in en hel del på min tanke om allergirisken på bio men jag vet inte hur många som är såååå allergiska)

tistelflikkan
mat: lindassmultron.blogspot.com
smycken: www.smyckorama.se

[Columba]
0

Jag har halspastiller med mej ifall att jag börjar hosta. Alldrig annat, utom vatten en het sommar.

Jeanikee
0

Nu var det ju inte tips om att inte äta något han ville ha… Men smarta saker att ta med skulle kunna vara ölkorv, oliver, ostkuber, knapertekta bacon, salami, torkat kött, ostchips, nötter, fetaost, grönsaksstavar, mozzarellabollar…  Hoppas dock att du hittade något som passade dig och framför allt att bion var bra! ;)

Jeanikee

Poppikock
0

Glömde bort att jag skrivit om Grok här…sorry för det nu när det var folk som undrade vad det är. Ni har ju fått svaret av en annan vänlig själ här då jag som sagt glömde bort att jag skrev ett svar till #0.

Grok köper jag på Ica Maxi, på "vårt" Ica så finns Grokarna vid delikatessdisken, men det finns säkert på alla de större matkedjorna. Kanske lite dyrt i förhållande till mängden man får men ett bra alternativ att ha med på bio. 0 gr kolisar vilket är toppen å de små rackarna är jättegoda!=))

tistelflikkan
0

varför inte köpa en pkt färska bär att mumsa på?

jag hade salstenta idag och köpte då en ask jordgubbar. mums! kom på att det skulle funka bra på bio också :)

tistelflikkan
mat: lindassmultron.blogspot.com
smycken: www.smyckorama.se

Monsun
0

Rostade kokosflingor. FInns i hälsokostbutiker och har sett det i Coop butiker. Jättegott

[RipleyKatten]
0

Ingenting behövs.

Tintin blev förstörd för att alla satt och knaprade på massa skit. Och att mina 3Dglasögon var trasiga.

[trumman]
1

Paranötter, babybel ost, fläsksvålar… mmm!

[Thesoulforged]
0

Macadamia nötter ^_^

Så gott!