Melodifestival
Några timmar kvar. Jag håller tummarna för The Ark tycker de är jättebra. Vem är er favorit?
Jag får säga att jag tycker som du. Jag gillade även Islands bidrag men andra gjorde det inte så den kom inte med. Vi håller på The Ark!
Vi hejar på The Ark men eftersom vi inte kan rösta på Sverige brukar vi ha en andrahandsfavorit också. I år är det Georgien.
Serbien!

Jag får väl rösta på The Ark jag då… och Norge åkte ju ut 

jag skall ocksa rosta pa Sverige, gillar laten sa det blir inga problem! Har pa TV har man redan borjat varma upp och sa klart sager dom att den spanska laten vinner.

Jag gillar åxå Serbien, och fast än det bär mig emot så tror jag på Vitrysslands låt (gillar den inte själv)

RYSSLAND vinner och THE ARK kommer 3:a. 2:an vet jag inte
Jag har inte hört någon låt annat än The Ark. Tycker inte det är kul o kunna lyssna på dem i förväg.
Ukraina var bland det knäppaste jag sett nån gång! Och det roligaste. Fast inte lika rolig som Stefan Raab - Wadde Hadde Dudde Da (Från Tyskland) för den var bara skitkul. :)
Bulgarien lät bra. Jag får nog se på reprisen imorrn för att se vad som är bra…
Håller med #7
// Shintaida
Heja SVERIGE!!! 
Jamen, Sverige hinner inte fram detta årtiondet, ser ni väl! Även om jag också ville att dom skulle vinna…
Men Ryssland är bättre…hehehehe
// Shintaida
Jag gillade både Finland och Ungern… men det gick inte heller så bra…
Numer pensionär i Nynäshamn