Uppsvälld
Jag FATTAR inte varför man samlar vatten i kroppen innan ..(det som tjejer har en gång i månaden), det e ju så himla jobbigt, känns som att man gått upp nästan allt som man gått ner i kilo. Jag känner mej som en melon
. Och förvandlingen börjar två veckor innan!!
Finns det nån som har nåt tips om hur man kan slippa??

Köp Femal!! Grym pms-produkt, finns på hälsokosten. Och sen fungerar den verkligen…

Nu undrar jag om man kan äta de när man äter p-piller.

Jadå, det är inga konstigheter, Femal påverkar inte p-pillerna.
Nej, jag har inte heller förstått vitsen med det. Det är dessutom olika varje gång. Men oftast lagrar jag på mig vatten.
H. Thea
Medarbetare hästhoppning.ifokus.se
Oki, tack för tipset, ska prova Femal
läste broschyren, sååå typiskt alla pms besvären stämmer in på mej
Jag har ätit Femal Balans i 23 dagar nu i ett försök att mildra "pms-pesset".
Utan att jag fattar orsaken blåser magen upp sig och jag känner mig 10kg tjockare. Som en anka som käkat bly. Blir överkänslig och får psykbryt och sötsug. Numer har jag lärt mig att kolla almanackan när jag känner mig arg och varm med ballongmage, och oftast är det skrattretande tydligt att det är pms, och jaaa det kommer att gå över…
Två härliga veckor utan pms/mensbesvär är ju inte fy skam!
Just nu har jag precis landat mig efter ett psykbryt på min kille som uttryckte en åsikt/ide….
Det var faktiskt han som tyckte jag skulle testa Femal, haha…..ha…
Jag hoppas det kommer att hjälpa.
Mitt humör är väldigt jämnt och bra nuförtiden med både LCHF och melatonintillskott. Det är bara en viss tid i månaden som det spårar ur…
Skitjobbigt att hantera känslan av att man plötsligt gått upp i vikt, när själva hjärnan som skall bearbeta informationen blivit angripen av PMS-virus och inte är tillräknelig.
Jag babblar på jag… jag ville bara tala om att jag förstår er andra som önskar hjälp mot PMS
Betty Boob