Kolhydrater iFokus

Kolhydrater

Etikett: allt-om-lågkolhydratkost
Läst 3042 ggr
Nelson
0

Skinnkostymen är för stor

Finns det fler här som har för stor skinnkostym?

Det irriterar mig ibland. Jag undrar ibland om jag skulle ha så mycket mer att gå ner egentligen, bara den extra huden var borta. Jag tror mycket väl att det kan vara så.

Saga2
0

Mmmm du är inte ensam alls. I mitt fall beror det på snabb viktökning i samband med graviditet, gick från 60kg till dryga 100kg ajajaj….för att sen efter att sonen var född gå ner till 54kg på mindre än 9 månader. Huden hängde inte med för fem öre….bristningarna kommer jag aldrig bli av med & huden runt samma ställe är ju helt enkelt inget jag kan träna bort. Får leva med min magväska tror jag allt, enda lösningen är ett kirurgiskt ingrepp om jag fattat det rätt…..

Men visst är det tråkigt ibland, framförallt på sommaren….

Lillianna
0

Jag tror att kroppen, huden, krymper med tiden, men det tar nog några år. Kan oxå se skrynkel på flera ställen på kroppen men jag är faktiskt hellre skrynklig än riktigt fet. Är inte du?? Hänger det så att du får skavsår, då förstår jag att du har problem med det??

/Lillianna

~ Lillianna ~

Mervi
0

Jag har också skrynklig skinn, speciellt på magen.

Mona-Stina
0

Jag hade inte så mycket löst skinn efter tidigare viktnedgång men vad jag märker nu efter tre månader med LCHF är att underhudsfettet minskat betydligt, det gör att skinnet känns lösare och sladdrigare.

oldwolfie
0

tror  de  va sten sture  som berättade  att  skinnkostymen krymper men de  tar  tid,,  s  tålamod