Kolhydrater iFokus

Kolhydrater

Etikettom-sajten
Läst 2278 ggr
susanne.s
0

Det är kul...

…att se er! Ni som har lagt ut foton på er. En sak till magma. Vilket fint ansikte du har! Önskar jag såg ut som du.

Margareta
0

Visst är det kul! Jag har känt mig lite ensam med foto och nu dyker det upp fler hela tiden…

I början var jag tveksam, men jag kände att detta med Kolhydrater iFokus är ju något jag verkligen står för, så jag har inget att skämmas för. En del av er har jag ju dessutom träffat…

Numer pensionär i Nynäshamn

Mervi
0

Jag tycker också det är kul med bilderna.

maxiq
0

Ja visst är man snygg?! Flört

Mervi
0

SkrattandeSkrattande

Skogiz
0

Hah, ni kanske inte skulle tycka det var lika lustigt längre om JAG la upp en bild på mig själv! Cool Maxiq har det enkelt. Det är lätt att vara grön ni vet. Mycket lätt att vara stor och grön.

DaMum
0

Jag tycker att ni är vackra allihop!

Kram!

magma
0

*hjälp* Jag som är så blyg, huga… Verkligheten är bistrare än vad det ser ut som.Räcka ut tungan 

Tycker också det är spännande att se alla foton som dyker upp. Blir ofta "aha!" och "jaså, såg h*n ut ?!".Skrattande Kul!

magma
0

DaMum: "VI", inte "ni" ska du säga! *kram*

Mona-Stina
0

Ja visst är det häftigt med bilderna.

DaMum trodde jag först jobbade i ett storkök eftersom hon hade en sådan käck liten nätmössa på sig som dom har där. Nu vet jag att det är en behå som mina små tuttar skulle försvinna i alldeles.  Flört

Magma, som jag känner igen från ett annat forum, hade jag föreställt mig helt annorlunda, lite rundare kanske men jag håller med om att du är vacker. Skoj att få ett ansikte till "nicket"

Maziq är en riktig snygging, en sådan man vänder sig om på stan efter.  Hemlis  Kunde jag busvissla utan att behöva stoppa in fyra fingrar i munnen, hade jag sänt iväg en efter dig. Helt klart.

magma
0

Hade du trott att jag skulle ha varit smalare?! Vilken osis, vore första gången i historien isånafall- att någon skulle tro det menar jag…SkrattandeRäcka ut tungan Ditt foto har du haft så länge nu, att jag inte kommer ihåg om det stämde med min inre bild av dig eller inte! Både du och vovvsingen är urgulliga:) Vad är det för sorts hund förresten???

Maxiq: Hur får man såna där tjusiga öron som du har? Kan du vifta med dom?

maxiq
0

Jo du magma om man var tillräckligt olydig i skolan så blev öronen såna. Om man inte åt upp den kolhydratrika maten t.ex. Så det var bara att tugga i sig…

Tyvärr är det mest brosk så det går inte så bra att vifta på dem men jag är en jäkel på att vifta med näsvingarna istället :-)

Mona-Stina
0

Nä du har fel Magma, jag hade föreställt mig dig lite rundare. Jag kanske uttryckte mig luddigt men det var så jag menade.

Hunden jag håller i famnen är en valp jag sparat efter min tik. Valpen är nu över ett år och lika stor som sin ömma moder. De är av rasen Hovawart, en tysk vakthund.

magma
0

Maxiq: Fast du har hamnat upp och ned nu, snavat på öronen..?

Mona-Stina: Jag har ju varit mycket rundare, så det kanske är därför.Flört Har aldrig hört talas om Hovawart, men den är söt:) Gillar hundar med mjuka, långa öron… Har under hela min uppväxt hemma hos mina föräldrar haft Luzernstövare i familjen, urgoa hundar!

maxiq
0

Det är en bild som är tagen exakt när jag kom på att jag hade ätit kolhydrater i hela mitt liv

magma
0

Skrattande