Kolhydrater iFokus

Kolhydrater

Etikettom-sajten
Läst 2968 ggr
LatMask
1

Guldmynt

Nån som fått ett Guldmynt? Jag fick nyss mitt första!

opssk
0

Jag har också 1!

vinteralvan
0

Vad då? Vad är det för nåt?

JMW
0

Jag har 5 stycken.

#2# Vi har fått Meddelande för nån vecka sedan om de här guldmynten.

Lynxx
0
[Pennylane1]
2

tycker det är lite larvigt och har aldrig sett nåt nånstans… va ska det va bra för?

kaisakavat
4

Hehe.. Min tanke är identisk med Pennylane's..

Om man nu inte kan växla in dem på banken mot realvaluta, t ex svenska kronor. Flört

Vyer
0

Jag använder adblock så nej, sådant trams blir klassat som reklam = blockerat Flört

[Pennylane1]
0

aha det är därför då! Ja lika så gôtt att slippa!

Angelfish
0

Jag har också adblock men jag har sett ett Guldmynt.

yvonnel
0

Jag fick 3 st i natten som gick, ska ge en blombukett till någon som gör mig glad. Det hela liknar det som finns på Facebok.

jejjja
0

jag har inga Rynkar på näsan

JMW
0

Även jag har Adblock men den blå bannern till höger finns där. Med eller utan Guldmynt.

Jag kan dock manuellt ta bort den. Spärra den i Adblock. Fast varför skulle jag…

gun92884
1

Det ar darfor som jag har nastan slutat med Facebook om det inte galler Rescue eller nara vanner/familj … alla dessa grejor som folk skickar hit och dit … jag har miltals av 'erbjudanden' om an det ena an det andra vid det har laget … suck …

Sweli
0

Har inte en enda  Rynkar på näsan

AnneN
0

Jag har lyckats samla på mig 279 st och då har jag ändå skickat lite saker till en del. Glad

_**/Mvh Anne
**~Sajtvärd på Blandrashundar ~Medarbetare på Support
_Hundägare i Norrbotten? Välkommen till oss på Hundhuset!

Sweli
1

Fick min första !!Skrattande

yvonnel
0

OJ!

[Pennylane1]
0

jaha nu såg jag bannern, och där står ett Guldmynt, den ser mest svart ut om jag inte vinklar lite på skärmen…

På FB har jag inte sett något liknande heller, selektiv syn antar jag… ja jag ids inte sätta mig i in i vad som menas, bara tricks för att snärja folk på nåt sätt allt sånt, anser jag, inte görs det av "hjärtats godhet" det kan ingen inbilla mig!

Kalle-B
1

Meningen med guldmynten är förstås att innehavaren av hemsidan ska kunna registrera fler besök vilket medför större reklamintäkter.

Det är en sån funktion som 99,3% av alla män och 46% av alla kvinnor tycker är jättelarvig. Obestämd

Adur
0

Haha, då hör jag nog till de 46 procenten. Jag blir knäpp på alla Facebook-buketter, rosor, presenter och annat trams som folk skickar till mig. Och sedan ska man "ta emot" dessa fiktiva gåvor genom att acceptera att lämna ut egen information… Nä, det får vara. Glad

Det här guldmyntsystemet har jag inte ens orkat läsa om.

[Pennylane1]
0

det står annons ovanför med, vilket åtminstone gör mig misstänksam Flört

starhawk
0

Fick nyss min första, har inte brytt mig om det tidigare men så såg jag nåt i högerkolumnen och klickade på det mest på prov så nu har jag en

Värd för Knivtillverkning  & Slöjd iFokus

[Pennylane1]
0

jag har ju fått ett utan att klicka på något öht!

[Pennylane1]
0

men nu börjar jag undra! Alldeles efter att jag skrivit det förra blev blötsligt bannern ljus och syntes jättetydligt! Men efter att jag gått till en annan tråd är den mörk igen och syns mycket sämre trots vinkling av skärm! Myntet ser inte guldigt ut heller som det gjorde i den där snabba glimten nyss!

AnneN
0

#24 Myntet försvinner när sidan uppdateras om du då inte klickat på myntet medan det syntes så har du inte samlat på dig det.

Det är bara guldigt då det finns ett mynt att klicka på.

_**/Mvh Anne

gun92884
0

… en anna 46%are har Glad

LatMask
0

279 st! AnneN, BOR du på iFokus eller?

AnneN
0

#27 haha, ja nästan, man kan ju tro det iaf Oskyldig Jag sitter mycket vid datorn förutom då jag pysslar med alla mina djur och då jag sitter vid datorn så är det mest på iFokus (har alltid ett par iFokusflikar uppe), är dessutom både Sajtvärd och Medarbetare så är ganska aktiv både i mitt skrivande och läsande + att jag är mer eller mindre aktiv medlem på många sidor utan att jag är moderator på dem.

Klickar man runt mycket så går det snabbt att samla.

_**/Mvh Anne

LatMask
0

Det går rätt fort att samla på sig, nu har jag 8 mynt. Får väl titta in i butiken.

Halvdansken
0

#20. Du kan blockera alls sådana present-appar, det har jag gjort för jag stod heller inte ut med det.

Hatar cancer och älskar vårlökar.

[Pennylane1]
2

nu har jag fått guldfeber! Jag som ABSOLUT inte hade lust med det… men råkade få se ett och då kunde jag inte låta bli att klicka iallafall och sen fick jag mersmak (har tre st. nu) …. jaja  principer är till för att brytas Oskyldig

Sweli
0

Har 4 nu Skrattande

[Pennylane1]
0

har åtta! Förvånad

kaisakavat
0

Men jösses Pennylane - du håller på å bli värsta piraten!! Flört

[Pennylane1]
0

mittåt! Nio! moahahahahhahahahahah

kaisakavat
0

Här blinkar det aldrig i hölet på min blå 'list'.

Måste missköta mig på nåt sätt.. Obestämd

[Pennylane1]
0

jag vet inte, men jag surfade runt lite på andra ifokus-sajter och rätt som det är kommer ett upp ett och nu när jag vet vad det är är det sååå svårt att ignorera det Cool

[Pennylane1]
0

jaha… nu fick jag det tionde… va attan!?

gun92884
0

Och vad ar vitsen med denna penning?

[Pennylane1]
0

som jag skrivit ovan… vet inte… men det är lite kul att samla nu när jag fått upp ögonen… fick just 11 utan att jag gjort annat än läst i en annan tråd och skrivit lite, och nu när jag öppnade denna tråd låg här ett och väntade på mig…

hemul
1

Jag har ingen skattkista.

[Pennylane1]
0

# 39 detta hittade jag

"Guldmynten kommer du få användning för i framtiden här på iFokus. Detta då vi kommer att utveckla några extra funktioner som du bara kan få tillgång till genom att betala med dina mynt. Det är inte omöjligt att vi också emellanåt knyter en tävling till funktionen.

För att det inte ska gå att ladda om sidan tills ett Guldmynt dyker upp har vi lagt in en spärr som gör att du inte kan hitta något nytt mynt förrän efter 5 minuter."

gun92884
0

… detta meddelande pa ett fritt forum gor mig litet fundersam … vad kan de erbjuda som man maste ha DERAS guldslantar for att komma at?

Lojs
0

Jag vet inte om jag tänker använda mina till något, (möjligtvis iFokus insider) tycker mest det är en rolig grej att hålla ögonen öppna efter dem, en liten tävling mot mig själv. =)

"If someone ever says "-You don't need more aquariums." Stop talking to them, you don't need that kind of negativity in your life." ;)
Medis på akvariefisk.

[Pennylane1]
0

det är, som jag förstod iFokus själva som står för det, de kan väl erbjuda lite viptjänster kanske, som större bild och det här som man annars måste vara vaddetnuheter för att få?

Andina
1

Om ni går in på Mina inställningar så ser ni er personliga lilla skattkista där. Under den finns en länk till Guld(mynt)shopen - där ni kan se vad ni kan 'shoppa' för era Guldmynt.

Listan kommer att fyllas på.

De små "appisarna" är stora och de kan vara kul att skicka och få. Dessutom lägger de sig så att de inte går att missa - varför de också kan vara bra om man vill skicka något angeläget som mottagaren inte får missa…. ;)

Jag är barnsligt förtjust i så'na här - även om jag inte handlat så jättemycket i shoppen ännu…

Snurrar man runt mycket på iFokus kan man få ihop en ansenlig summa Guldmynt ganska snabbt. Själv har jag drygt 440 st… än så länge!

Nå'n som vill ha en liten blomsterkvast? Flört

Allting är möjligt tills det är bevisat som omöjligt - och till och med då är det omöjliga
kanske bara omöjligt än så länge."  /Pearl Buck · Medarbetare på Healing

misty09
0

Har ingen guldkista på mina inställning!

Andina
0

Här info på Support

#47 - om du inte har någon kista under statistiken o vad det nu är på "Mina inställningar"-sidan - så ska du kanske lyssna med dem på supporten?
Har du "plockat" nå't Guldmynt ännu? Kanske dyker inte kistan upp förrän man har plockat sitt första mynt?

Allting är möjligt tills det är bevisat som omöjligt - och till och med då är det omöjliga
kanske bara omöjligt än så länge."  /Pearl Buck · Medarbetare på Healing

Sammet1
0

Kistan dyker upp när man plockat sitt första mynt, ja.

För mig finns inga Guldmynt när jag surfar med IE, hur mycket jag än surfar runt på iFokus. Använder jag Chrome finns de däremot. Vet tyvärr inte varför, det kan antingen vara någon enkel inställning i IE som jag missat eller så är det helt enkelt en bugg som inte Ifokus-gänget hittat. Jag är dock inte tillräckligt intresserad av mynten för att anmäla detta som bugg… Oskyldig

**Surface of Velvet
**Core of Steel

LatMask
0

Nu har jag samlat ihop 21 Guldmynt, det går sakta det här…

starhawk
0

Jag har fått ihop två men nu tycker jag den där Guldmynt grejen jämnt är tom

Värd för Knivtillverkning  & Slöjd iFokus

[Pennylane1]
0

hrm… det tycker inte jag… jag har - vad är det…. 86 eller så…. nu har jag fått tre till bara genom att läsa igeom de uppdaterade trådar jag skrivit i!

LatMask
0

Hmm. känner mig lite diskriminerad… fast allra retfullast är nog när man går till en annan sida, och när man väntar på denna så dyker det upp ett guldmynt…aah!

[Pennylane1]
0

men guldmyntet finns där tills du tar det? Du kan backa tillbaka och ta det också.

[Pennylane1]
1

Nu har jag fått mina första blommor och det var inte jag själv som skickade dem Glad