Kolhydrater iFokus

Kolhydrater

Etikettlchf-för-nybörjare
Läst 3138 ggr
MissD
0

Kokosfett?

Har hört många prata om kokosfett här. Jag undrar vad man köper kokosfett och hur förpackningen ser ut…Tacksam för svarGlad

ullamayday
0

Måste bara testa, detta är samma länk som ovan men jag har lärt mej hur jag ska skriva länkar.

"Kolla denna"

KatNyb
0

Tips på kokosfett/olja: Jag har köpt biologisk kokosolja på Hare krishnas butik Govinda vid Fridhemsplan i Stockholm. 500 ml för 89 kr. Den kommer från Nederländerna, Omega & More. www.witsenburg.net

korseett
0
MissD
0

90kgaldrigmer det är ju reklam för kosmetika!!…Ledsen

Shawy
0

Jag köper mitt kokosfett hos crearome.

Jag har faktiskt gått och blivit beroende Fot i munnnen 

Jag kan inte hålla mej från hinken, måste bara gå och ta en sked då och då som får smälta i munnen…så gott! Innan kokosen kom hem till mej så var det smör som gällde,,,,men nu är jag helt galen i kokosfettet. Startar varje morgon med kokosfett i varmt vatten i en kopp och en skvätt grädde. Magen mår ju väldigt bra av det i alla fall.

magma
0

MissD: via "90kgaldrigmer"s länk så kan man på Crearoma köpa cocosfett, det går även att använda i naturkosmetika som man gör själv. Eller använda som det är att smörja in sig med.Glad Mitt cocosfett kommer från dem, men jag har köpt det i en hälsokostaffär.

korseett
0

precis som ovanstående säger- lika bra i kroppen som utanpå kroppen. Skrattande crearome har finfint kokosfett

Koylie
0

*HiHi* Jag blev lite full i fniss när jag var in på crearomes hemsida…har ni sett att "Kokos natur kallpressad eko" ligger på fjärde plats av topp fem av allt som beställs på sajten? *HiHi* det är väl alla vi LCHF-are som håller ratiot uppe…

korseett
0

ja jag såg det. Ska berätta för dem när jag beställer till mitt företag nästa gång orsaken..hihi

Yvonna
0

Jag undrar finns det i affärerna att köpa ???Måste man skicka efter ???Hur smakar det ???

En nybörjare som undrar !!

Zanna43
0

Jag köper märket "Cocosa" i hälsokostaffären. Jag har både den med smak och den utan smak. Den med smak har en mild god smak av kokos - jättegod i rött te och i kaffe förstås. Den utan smak smakar precis som det låter - ingenting!