Kokosfett?
Har hört många prata om kokosfett här. Jag undrar vad man köper kokosfett och hur förpackningen ser ut…Tacksam för svar

Här står mycket i denna länken
http://kolhydrater.ifokus.se/Forum/Read.aspx?ThreadId=2e70877b-22d2-4027-9fb3-5449b164e52a

Måste bara testa, detta är samma länk som ovan men jag har lärt mej hur jag ska skriva länkar.
Tips på kokosfett/olja: Jag har köpt biologisk kokosolja på Hare krishnas butik Govinda vid Fridhemsplan i Stockholm. 500 ml för 89 kr. Den kommer från Nederländerna, Omega & More. www.witsenburg.net
90kgaldrigmer det är ju reklam för kosmetika!!…
Jag köper mitt kokosfett hos crearome.
Jag har faktiskt gått och blivit beroende
Jag kan inte hålla mej från hinken, måste bara gå och ta en sked då och då som får smälta i munnen…så gott! Innan kokosen kom hem till mej så var det smör som gällde,,,,men nu är jag helt galen i kokosfettet. Startar varje morgon med kokosfett i varmt vatten i en kopp och en skvätt grädde. Magen mår ju väldigt bra av det i alla fall.
MissD: via "90kgaldrigmer"s länk så kan man på Crearoma köpa cocosfett, det går även att använda i naturkosmetika som man gör själv. Eller använda som det är att smörja in sig med.
Mitt cocosfett kommer från dem, men jag har köpt det i en hälsokostaffär.
precis som ovanstående säger- lika bra i kroppen som utanpå kroppen.
crearome har finfint kokosfett

*HiHi* Jag blev lite full i fniss när jag var in på crearomes hemsida…har ni sett att "Kokos natur kallpressad eko" ligger på fjärde plats av topp fem av allt som beställs på sajten? *HiHi* det är väl alla vi LCHF-are som håller ratiot uppe…
ja jag såg det. Ska berätta för dem när jag beställer till mitt företag nästa gång orsaken..hihi

Jag undrar finns det i affärerna att köpa ???Måste man skicka efter ???Hur smakar det ???
En nybörjare som undrar !!
Jag köper märket "Cocosa" i hälsokostaffären. Jag har både den med smak och den utan smak. Den med smak har en mild god smak av kokos - jättegod i rött te och i kaffe förstås. Den utan smak smakar precis som det låter - ingenting!