Ketos!
Kan man äta för mycket trots att man är i ketos?
jajemen!
BÄTTRE KAN DU !
Det är ju en nybörjare som frågar, då tycker jag att om du ska svara så ska du bjuda lite mer på din stora kunskap!
#2 Fast #1 Var ju ett helt adekvat svar på frågan. På den enkla otuvecklade frågan finns bara svaret "Ja" eller varianter på ja. Var det något vidare trådskaparen undrade får han nog nämna det.
Finns ingen som helst garanti av ketos mot att lyckas stoppa i sig för mycket mat. För att svara något vidare måste det specifieras vad man vill veta. För mycket i förhållande till vaddå? (ens energibehov? ens micronutrientbehov? ens plånbok? hur mycket mat man har hemma? relativt till hur mycket som är miljömässigt försvarbart att äta? osv.)
#2 Varför klanka enr på ett svar om du själv inte kan göra det bättre.
Fyll tråden med skit gör det.
#0 Att vara i ketos har inget med hur mycket eller lite man kan äta att göra.
Ketos ger inte automatiskt viktnedgång.
Ketos innebär bara att det din kropp i stord drivs av är ketonkroppar.
Det vill säga ombrggda fettsyror.
Du drivs av fett men kan inte äta hur mycket du vill i alla fall.
Ketos har inget med viktminskning att göra utan med fettförbränning.
Jesus Christ…
Tack för svar 
Varför i detta forum hoppar folk på varandra hela tiden?
Jag undrar med vad som har hänt här.
Har ju blivit en lekstuga av hela forumet.
Har man inget att tillföra tråden, knip då av.
Och dessa påhopparna är de första som lämnar tråden tysta som möss så fort de får lite kritik…
Det blev ju lite fart på det hele iaf.
#10,
"BäTTRE KAN DU!"
Jadå, men jag väntar fortfarande på din kunskap som ju brukar synas annars.
# 12
Vad vill du veta?
Bara kom med din fråga så ska jag besvara den så väl jag kan.
Angående TS så jag har jag redan adresserat hans fråga (som var en ja/nej fråga) med ett adekvat svar.
Ursäkta att jag missförstått och att jag lyckats uppröra sinnelaget hos er.
Jag är nog för snäll i min personlighetstyp, därför ville jag läsa in en större fråga i den meningen som #0 startade med och uppfattade att du kunde ha utvecklat svaret lite bättre.
Det är ju helt ok att du läser in större frågor än det som ställs. Om ingen annan har adresserat dessa frågor så är det väl bara för din snälla personlighetstyp att besvara dessa frågor istället för att ta på dig uppgiften att lägga föringar för hur andra ska svara "OM de ska svara"..
Jag har bett om ursäkt men vill du fortsätta att sura så gör du det i all pösig välmåga.
För det första så behöver du inte be om ursäkt. Jag uppfattar inte det du skriver personligt. Men jag uppskattar din välvilja att vilja rätta till något du uppfattar som ett fel :)
För det andra är jag inte sur eftersom jag som sagt inte tar det du skriver personligt.
Då är vi väl färdigpratade då,då.
Skulle tro det.