Sukrin - Uppsala
Hej!
Jag är så glad åt kolonialchefen på ICA Kvantum i Uppsala. Jag har mailat honom och frågat om de inte har möjlighet att ta in Sukrin till affären. Fick nyss ett mail från honom, att from fredag vecka 34 kommer det att finnas Sukrin där. Hoppas att det är fler än jag som tycker att det är bra. Nu ska jag prova att baka lite med detta vid festliga tillfällen. 
Åh vad bra! Är det i Gränby centrum?

Jag har följt ditt goda exempel och skrivit till ICA flygfyren i Norrtälje :-)
Agneta

Inbäddat innehåll kan använda tredjepartscookies och spårningsskript.
Jippi! Måste stödja detta goda initiativ, (även om jag precis fått hem två påsar i posten) så ICA ser att produkten går åt.
Fabricati diem, pvnc!
Ja Million det är det ICA som ligger i Gränby Centrum.
Vi får se om man kommer att hitta detta på sockerhyllan eller någon annanstans.
Jag, min mamma och syrra kommer att köpa det så att de ser att vi använder denna produkt.
Kanske man kan få dem att ta hem kokkosmjöl då också? Beträffande sukrin har jag försökt med ICA Kvantum i Hovås/Billdal - utan framgång! Kanske bättre resultat om många efterfrågar. Gör det, är ni snälla.
Va bra. Jag handlar ofta i Gränby centrum. På Kvantum har dom också Low Carb
- brödet. Det får dom hem på tisdagarna. Min man äter det ( han lever enl. GI ) själv bakar jag LCHF-bröd. Skulle också önska att dom tog in Kokosmjöl. Men det lär finnas på hälsokosten, har inte frågat där ännu.
Lysande! Jag ska också stödja detta initiativ genom att köpa sukrin nästa gång jag är på Gränby.
**Surface of Velvet
**Core of Steel
Nyss hemkommen från ICA Kvantum med 3 st Sukrin, en till mig, en till mamma och en till en kollega. Måsteju provbaka i morgon. :-)
Och jag köpte Sukrin idag på Life-butiken som ligger på Dragarbrunn.
Bra att det blir lättare att få tag i
Maerion, jag visste inte ens att de hade detta. Vilken av dem på Dragarbrunnsgatan? Den vid bion eller den i korsningen mot Bangårdsgränd? 
Bakade en kladdkaka i helgen från Bakglädje med LCHF.
Hur mycket kostade det inne på kvantum?
Hakuna matata!
Den kostar 79 kr där.
#12 Ja då är det väl lika bra att köpa där, jag lär ju ändå inte köpa hem några enorma mängder direkt :)
Men om någon annan vill köpa större mängder så finns det att köpa för 63 kr/st på sockerfri.com (om man köper 5 valfria (gärna billiga) produkter till "orginalpris" så får man köpa allt över det med rabaterat pris, vilket blir 63 för sötin 500 gram).
Hakuna matata!