Kolhydrater iFokus

Kolhydrater

Etikettövrigt
Läst 2569 ggr
Titanic
0

Titanic

Hej alla!

Jag såg Titanic Söndagen 21:00 - 00:30 den 22 april 2007. Någon mer som såg den? Jag satt och bölade i slutet. Den är sorglig, och jag tror jag har blivit helt kär i den filmen. Det är filmen mitt nya användarnamn fått sin inspiration. :)

Kram

//Titanic på Ifokus

drutten53
0

hej titanic…o vad filmen i går…ojag som skulle se den..har sett den förr…men ville se den igen…den filmen är jättebra…tårarna sprutar när man ser den…men vännen..ha en myssig stund i kväll med din mamma  o hälsa henne från mig..kram på dig vännen

Titanic
0

Den är så sorglig. Jag håller med dig, när jag vaknade imorse hade jag kvar tårar i ögonen. För jag låg och grät innan jag somnade.

Puss älskar er

Barbamamman
0

Jag såg den också. Man blir väldigt berörd. Vilken kärlek!

annarosa
0

Jag såg inte Titanic i söndags, men när den var ny såg jag den tre gånger på bio. Verkligen bra, men alldeles för sorglig.Gråter

Titanic
0
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Barbamamman: jag vet Gråter

Margareta
0

Jag har inte ens sett hela filmen för att den är så sorglig…

Numer pensionär i Nynäshamn

maxiq
0

Man vet ju hur den slutar… :-|

holygittan
0

Jag såg inte filmen 22e men har sett den flera ggr innan och den är sååå bra :-) spännande, romantisk och snyyffft hemskt sorglig.Gråter

Skönt att vara på torra land tycker jagFlört

Och väkommen titanic!

ElStar
0

Såg den inte heller nu, men har sett den. Det är en välgjord film helt klart

magma
0

Såg den två gånger på bio, sedan kände jag mig "mätt" på den, den tar ganska mycket känslomässigt tycker jag… Men helt klart en klassiker, och en bra film!

Langhol
0

Titanic är en av de få filmer man kan se hur många gånger som helst. Den är bara så bra. Det kniper ordentligt i hjärteroten.Kram på dej Titanic!Glad

Titanic
0

Langhol jag vet :')

brink
0

Avocado, försökte skriva in tidigare men misslyckades. Hur för ni in avocado i calcounter??? Stavning? jag lyckas inte, snälla hjälp-

kitabu
0

Prova Avokado--medk alltså

Titanic
0

hallåå?? kan ni sluta tjata om avocadii?

folke
0

Var det inte därför Titanic sjönk ? De körde på en frusen Avokadeo ??    Räcka ut tungan

"Google kan ge dig information men aldrig erfarenhet"

DaMum
0

Och jag har spelat ett spel på www.bigfishgames.com som heter "Hidden expedition Titanic" och där ska man faktiskt hitta en avocado bland annat!

folke
0

Jag visste det !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!  Räcka ut tunganFörvånad

"Google kan ge dig information men aldrig erfarenhet"

Titanic
0

MEN SLUTA TJATA OM AVOCADO!!