Titanic
Hej alla!
Jag såg Titanic Söndagen 21:00 - 00:30 den 22 april 2007. Någon mer som såg den? Jag satt och bölade i slutet. Den är sorglig, och jag tror jag har blivit helt kär i den filmen. Det är filmen mitt nya användarnamn fått sin inspiration. :)
Kram
//Titanic på Ifokus

hej titanic…o vad filmen i går…ojag som skulle se den..har sett den förr…men ville se den igen…den filmen är jättebra…tårarna sprutar när man ser den…men vännen..ha en myssig stund i kväll med din mamma o hälsa henne från mig..kram på dig vännen

Den är så sorglig. Jag håller med dig, när jag vaknade imorse hade jag kvar tårar i ögonen. För jag låg och grät innan jag somnade.
Puss älskar er

Jag såg den också. Man blir väldigt berörd. Vilken kärlek!

Jag såg inte Titanic i söndags, men när den var ny såg jag den tre gånger på bio. Verkligen bra, men alldeles för sorglig.

Jag har inte ens sett hela filmen för att den är så sorglig…
Numer pensionär i Nynäshamn
Man vet ju hur den slutar… :-|
SAMÅK!
www.skjutsgruppen.se

Jag såg inte filmen 22e men har sett den flera ggr innan och den är sååå bra :-) spännande, romantisk och snyyffft hemskt sorglig.
Skönt att vara på torra land tycker jag
Och väkommen titanic!

Såg den inte heller nu, men har sett den. Det är en välgjord film helt klart
Såg den två gånger på bio, sedan kände jag mig "mätt" på den, den tar ganska mycket känslomässigt tycker jag… Men helt klart en klassiker, och en bra film!
Titanic är en av de få filmer man kan se hur många gånger som helst. Den är bara så bra. Det kniper ordentligt i hjärteroten.Kram på dej Titanic!

Langhol jag vet :')

Avocado, försökte skriva in tidigare men misslyckades. Hur för ni in avocado i calcounter??? Stavning? jag lyckas inte, snälla hjälp-
Prova Avokado--medk alltså

hallåå?? kan ni sluta tjata om avocadii?
Var det inte därför Titanic sjönk ? De körde på en frusen Avokadeo ?? 
"Google kan ge dig information men aldrig erfarenhet"
Och jag har spelat ett spel på www.bigfishgames.com som heter "Hidden expedition Titanic" och där ska man faktiskt hitta en avocado bland annat!
Jag visste det !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! 

"Google kan ge dig information men aldrig erfarenhet"

MEN SLUTA TJATA OM AVOCADO!!