Brunsås
Jag e helt galen i det.
Hur reder man den bäst vill ha den tjock som tapetklister.
Tacksam för svar
det är bara att reda den med en top redning eller botten redning.
toppp redningen kan du välja tjock leken själv använ annars potatis mjöl men då riskerar du att det blir som sement XD
Blir det inte mycket kollisar av det
tror nog TS vill ha nån redning som är lowcarb…
Husk blir tjock men å andra sidan blir det lätt slemmigt, det är knivigt att hitta nån bra redning, mjukost eller creme fraishe brukar rekommenderas.
#2 jo det blir det nog
fas inte om man skakar ordentligt i en shaker (stavning?)
Har läst någonstans att man kan använda äggula till att reda såser, men jag har inte provat själv än.
Min blogg om livskvalitet och hur man skaffar det; http://qualityinsideandout.com/
Sajtvärd på Law of Attraction
# 4 hur kan det blir mindre kolhydrater om man skakar i en shaker menar du? Där är du nog ordentligt ute och cyklar är jag rädd! 

Att bara koka ner grädden blir lagom såstjocklek tycker jag…men ts vill ju ha tapetklister och då passar lite psyllium perfekt.
att koka ner grädden är något jag aldrig lyckats med, den bara skär sig och det blir smörolja… inget tjockt alls.

Inbäddat innehåll kan använda tredjepartscookies och spårningsskript.
Koka ner rejält och ta en lite knivsudd mjöl eller liknande på slutet om du vill ha klister!
Kan inte bli många gram kolhydrater.
Själv har jag alldrig något mjöl i, det blir lite rinnigare, men då slipper jag mjölsmaken.
En favo är brunsås med gorgonzola!
Ljuva dröm att som en svensk se ut, att få lära sig att veta hut.

Jo, grädden ska i mot slutet när maten "är klar" och snarare sjuda tjock, ta den av plattan i tid. Brukar funka bra för mig.
Däremot har jag värmt matlåda på full effekt i micro dagen efter och fått den där smöroljan….numera är jag jätteförsiktig…värmer proteinet separat om jag kan och lägger på såsen rumsvarm efteråt.
Dessutom.. grädde gillar smör! Det tog ett tag innan jag fattade att olja o grädde inte gillar varandra….där skär det sig direkt.