Kolhydrater iFokus

Kolhydrater

Etikettoff-topic-ot
Läst 974 ggr
yvonnel
0

KINA

Jag har missat att markera den som studerar i Kina och även har ett liv som keramiker i Sverige. Kan någon hjälpa till med det, jag hade tänkt att se hennes konstverk, hon skulle komma hem över sommaren och vara med på hantverksutställningar bl.a. i skåne. Det kunde ju vara en anledning att ta sig en biltur neråt, jag har ju kompisar sen barndomen däråt, kunde ju slå 2 flugor……

Men på allvar, det är ett väldigt kul sätt att bli i kontakt med varandra här på Kh i Fokus och sen ev. följa upp och utvidga kontaktnätet så att det s.a.s.        "bär frukt".

MimLan
0

Testa sökfunktionen.

yvonnel
0

Inbäddat innehåll kan använda tredjepartscookies och spårningsskript.

Ja, men hur? jag minns inte hennes Avatar? om det heter så, eller hennes namn.

gun92884
0

Jag tycker mig komma ihag att hennes moniker var 'godsagare' (med a med tva prickar over, alltsa i slutet pa alfabetet, inte i borjan) och jag gillade hennes play on words med just detta eftersom hon ar keramiker …

gun92884
0

Har ar hon Glad

Godsägare Jessica Lindberg
Stengods, lergods, raku

www.godsagare.se

yvonnel
0

Tack, tack, hemskt mycket tack!

Vad du är duktig på sådant Gun, jag såg direkt att det stämde men hade faktiskt helt glömt bort.

[Pennylane1]
0

Ah! där fick jag en liten ahaupplevelse! Visste inte att moniker var samma som nick!!  (har undrat över varför artisten Daniel  Karlsson bytt till The Moniker ja VARFÖR vet jag ju inte fortfarande men nu vet jag iaf vad det betyder!)

MimLan
0

Det var rätt träffsäkert att söka på Kina och keramiker.

gun92884
0

Du ar saaa valkommen Glad

Joda, det ar en pseudonym for nickname … kom inte ihag om det var pa franska eller engelska men anvande ordet eftersom det var det forsta jag kom att tanka pa nar jag skrev Skrattande

… jag gjorde inte ens detta … jag gick bara tillbaka ett par sidor med inlagg och hittade henne … latt eftersom jag kom ihag 'godsagare' Cool

yvonnel
0

Tack Mimlan, men som jag skrev förut, jag hade glömt det som jag trodde var viktigast, nämligen namnet, insåg inte att det gick att gå bakvägen.