Kolhydrater iFokus

Kolhydrater

Etikett: medlemmar
Läst 1719 ggr
MillisB
0

Många nya medlemmar

Hej!

Jag har varit på kolhydrater.iFokus.se sedan många år, och är jätteglad att så många andra har hittat hit. Glad

Nu undrar jag varifrån DU kom hit första gången?

iFokus-Kluringen tillåter bara fyra svarsalternativ, så om du hittade hit på annat sätt kan du väl skriva några rader om det.

/Millis 🎈
Min blogg läser du här.
Fat is your friend.          (David Perlmutter)

MillisB
0

Hittade själv hit från Annika Dahlqvists blogg hösten 2007.

/Millis 🎈
Min blogg läser du här.
Fat is your friend.          (David Perlmutter)

korseett
0

jag googlade och kom hit 2006 i oktober eller november

Margareta
0

Jag startade forumet sommaren 2006  och hittade således hit enligt alternativ 4.

Numer pensionär i Nynäshamn

AnneN
0

Jag hittade hit via sajtlistan här på iFokus Glad

_**/Mvh Anne
**~Sajtvärd på Blandrashundar ~Medarbetare på Support
_Hundägare i Norrbotten? Välkommen till oss på Hundhuset!

Andina
0

Jag hittade hit, runt årsskiftet 2008/2009, via sajtlistan här. :)

Allting är möjligt tills det är bevisat som omöjligt - och till och med då är det omöjliga
kanske bara omöjligt än så länge."  /Pearl Buck ♥· Medarbetare på Healing

Jojo55
0

Inbäddat innehåll kan använda tredjepartscookies och spårningsskript.

Jag fick länk till kostdoktorn och hit av en kompis som ätit lchf sedan länge.

tankgirl
0

Efter att jag börjat äta LCHF utan att veta om att kosten existerade (fick kostrådgivning som var LCHF) så sökte jag efter ett recept på hemmalagad majonnäs, och kom in på en recepttråd här i forumet. Nu, 2 år senare knappt gör jag en gudomlig majonnäs! säger vi..

Fiana
0

Hittade hit när jag "googlade" något relaterat till Atkins för ganska länge sedan (kommer inte ihåg när längre) - läste länge innan jag faktiskt registrerade mig.

Bybo
0

Från iFokus :)) Kollat in lite snabbt i flera år. Men, nu har jag satt igång med LCHF (3 v) och det känns bra…än så länge

Minorca
0

En på jobbet berättade att han prövade äta enligt någon kvinlig doktor i Sundsvall som förespråkade att man skulle skippa bla  mjöl och socker. Det tyckte jag lät intressant, så jag googlade och hittade Annika och KiF, Det var januari 2008 och det är jag jätte tacksam för, Då led jag av fettma och nu är jag lite överviktig och mår jättebraSkrattande

bustas
0

Jag halkade in på ett bananskal. Enda gången frukt har varit nyttigt för mig.Flört

JazzBass
0

Via kostdoktorn.se. Kände inte till iFokus alls innan jag hittade kostdoktorn och började klicka vidare därifrån då jag läst "allt" som fanns där. :-) I början gillade jag inte layouten på det här forumet och kikade bara in nån enstaka gång, men jag har vant mig och tycker nu att det funkar rätt bra. :-)

Medarbetare på foto, sång och matlust iFokus

dg-d
0

Hade snubblat över förkortningen LCHF i en kommentar i en icke-LCHFblogg och undrade vad det var. Började googla lite och när jag förstått vad det går ut på började jag googla på nackdelarna med LCHF, för jag tyckte det lät för bra för att vara sant. En del träffar var till KiF. Glad (Men det tog mig nästan ett år att börja skriva …)

Och ang nackdelarna med LCHF - Ju mer jag sökte nackdelar, desto mer fördelar hittade jag CoolSkrattande

Niklas
0

Jag hittade sajten när Margareta ansökte om att starta den.

#0: Om du vill ställa enstaka frågor med fler än fyra alternativ kan du använda undersökningsfunktionen. Kryssa i rutan nedanför textfältet när du skapar ett nytt inlägg. Glad

Vänliga hälsningar, Niklas

Sök information om Sveriges adelssläkter för din släktforskning

[WX5]
0

Jag hittade hit 2008 när jag sökte på Google om LCHF. (Inte med detta konto förstås)

DesK
0

Jag hittade iFokus hösten 2008 och Kolhydrater strax därefter Glad

/Désirée

Anmaja
0

Hittade hit via Keramik iFokus - tror jag.

Hittade LCHF sommaren-hösten 2007 så det var däromkring.

Anmaja

"Man är aldrig nere med en ballong"
/Nalle Puh

BbBh
0

Mamma har lurat hit mig :-) Hon kom nog hit från Annikas blogg tror jag.

crinalina
0

Hittade hit för några veckor sedan när jag surfade på LCHF. Jag vet inte från vilken sida jag hittade hit, jag har hoppat runt på så många sidor de senaste veckorna så jag är alldeles snurrig. Blev medlem igår och har tillbringat hela dagen här idag. Kan nog bli lite av ett beroende det här. haha

Min blogg om livskvalitet och hur man skaffar det; http://qualityinsideandout.com/

Sajtvärd på Law of Attraction

[cat_allis]
0

Jag hittade hit eftersom jag var med på samma mailinglista som Margareta när hon startade den här sajten.

[Looseit]
0

Jag Googlade mig hit förra året.

Thyra4
0

I augusti 2008 var jag på en föreläsning med Lars-Erik Litsfeldt. Där ändrades hela min syn på matintag. Då hittade jag lyckligtvis hit.

Leifemil
0

Jag följde Margarethas (#3) tidigare blog och anslöt mig så småningom till detta forum. Äter sedan okt 2005 efter att ha läst Skaldeman LCHF, dock mindre strikt numera.

[Pennylane1]
0

jag kom faktiskt hit via AB Viktklubb (2008) där LCHF diskuterades och blev påhoppat, blev nyfiken och hamnade här!

MindfulMie
0

Hej!

Jag hittade hit genom att helt enkelt googla och försöka ta reda på så mycket som möjligt om LCHF. Nu har både jag och min man börjat äta den kosten och efter lite inkörningsproblem kommer vi nog att fortsätta.

Det här forumet är en perfekt källa att hitta svar på sina frågor och funderingar så tack alla ni som lägger ner en massa jobb här!

"Life is a game and your mission, if you choose to accept it, is to play fully"