Första olästa
Jag vet inte om jag är den enda som inte noterat detta tidigare, men kanske bäst att berätta ändå! Numera håller iFokus reda på vilka inlägg i en tråd som man inte har läst! Det är bara att klicka på "Första olästa" så bläddrar tråden ner sig till rätt ställe. Trevlig funktion tycker jag! Ibland blir ju trådarna så låååånga :)
Ta en titt på min bifogade bild om du inte vet vad jag pratar om - där har jag markerat var man kan hitta funktionen :)
Jättebra funktion! Tack för tipset!
Det var bra, det hade jag inte sett utan din hjälp. Tack!

Hade inte jag heller lagt märke till, tack ameichan!
Vilken bra funktion!!!!
Klockrent !!!!!!!
Så enkelt men ändå kraftfullt….
Tack !!
"Google kan ge dig information men aldrig erfarenhet"
Tack Amiechan för att Du tar till dig information och sprider den vidare…ävan jag hade missat att den fungerar redan, visste bara att den var på gång…
Numer pensionär i Nynäshamn

åhhh de där har jag läääängtat efter tack för att du yuppmärksammade mej på den

Äntligen! Jag besöker rätt många forum och höll på att bli galen på att läsa igenom hela tråden.
Det tar sig. Snart finns de flesta funktioner som finns i andra forum :)

Det har hänt lite här medan jag har varit "bortkopplad" (telefonavbrott i 10 dagar pga storm). Den gröna knappen (första olästa) noterade jag när jag kom tillbaka, helt suveränt.
Dessutom finns ju numera också "mina inlägg" under "senaste inlägg", en verklig bra funktion då man har lite att läsa ikapp… man hittar ju snabbt till de trådar där man själv har varit och öppnat käften… 
En trevlig överraskning att komma tillbaka till! Stort tack till teknikerna!
"still lost in space and time"
Jag är också jätteglad för dessa funktioner, de sparar massor av tid och särskilt nu när forumet har så hög aktivitet.
TACK för det våra iFokus-tekniker.
Vågar inte nämna någon vid namn för jag är rädd jag missar någon och säger fel… men jag TROR det Johan som är pappa till detta…
Numer pensionär i Nynäshamn
Har märkt att det inte funkar på de inlägg som egentligen är artiklar, då får man felmeddelande ( iaf med firefox). Men det är ju inte hela världen, de flesta inlägg är ju vanliga forumtrådar.
#10 Jo, jag har noterat det med :) Det är rapporterat så det kommer nog att fixas det med :)
Någon som inte uppmärksammat denna praktiska finess? :)

Tack för tipset!