Före- och efter-bilder!
Nu hittade jag inte min gamla tråd där jag visade hur o-pinnig min arm blivit, så jag skapar en ny och hoppas det är ok. Nu får ni se min bak. :D
Blev själv förvånad när jag såg en gammal bild på mig så jag fixade några nya att jämföra med.
Det här är alltså efter 15 månader med LCHF och styrketräning ca 3 gånger/vecka.
Före. Efter 1 (med samma jeans som på första bilden!), efter 2.
Före. Efter 1, efter 2. Inte samma jeans, de tighta har jag fått gå upp i storlek på några gånger nu.
Hoppas alla länkarna funkar!
Wow! Jag har inte hängt här så mycket så jag har inte följt dig, men antar att du använder LCHF och träning för att få "mer kött på benen" :) Ser ut att gå riktigt bra!
Hallå igen Million! Jag halade upp din gamla tråd också!
Du har ju fått massor av snygga muskler, grattis till det! Härligt att kunna visa för dem som tror att LCHF bara är en viktminskningsmetod!
Tack!
#1, jag började pga massa magproblem men det är också precis som du säger, jag tror LCHF är jättebra i kombination med träning! :)
#2, ja det är kul! Jag får ju ofta reaktionen "varför äter du LCHF, du behöver ju inte gå ner i vikt!" Kanske låter klyschigt men för mig har det verkligen blivit en livsstil och inte någon slags diet. Jag äter såhär för att jag tror det är det nyttigaste sättet att äta på! :)
Kul att se!
Äter också LCHF av hälsoskäl. Blir trött, grinig och deprimerad av "vanlig" mat. Dessutom slipper jag torra ögon, kronisk svampinfektion, finnar och ständig kissnödighet om jag äter LCHF.
Sen har jag märkt att jag faktiskt fått vadmuskler på min annars pinniga kropp. :) Tyvärr har jag inga förebilder….

Snygging där!
Fantastiskt bra resultat, du ser så mycket hälsosammare ut med den ökade muskelmassan.
Tack allihop! 
#5, stor skillnad, snyggt!!
#6, tack! Det är verkligen kul att få mer muskler, synd att det ska gå så segt bara!
Snyggt! Synd att man inte tänkte på att ta bild men jag har också gått från tanig till "musklig"! Skönt att ha en fast hållning där den förut var en hängig potatissäck :)
Ja, ser mycket bättre ut med bra hållning! Jag och min pojkvän har varit ungefär lika långa men när jag hade tränat ett tag upptäckte vi att jag blivit längre än honom :D
härligt och inspirerande!
Jag får lite extra motivation nu att börja träna. Har gått ner nästan 22kg men vill nu också få kroppen tränad. Kan du kan väl jag eller något sådant :)
Exakt!
Jag hatade att träna förut, trodde aldrig att jag skulle tycka det var roligt och minst av allt att gymma… Så absolut, kunde jag så kan du. Det låter klyschigt men det är verkligen sant att man måste hitta det man tycker är kul, och att man måste tycka det är kul för att orka fortsätta :)
Wow! Vad du har ändrat kroppen 
Själv kämpar jag med att få tillbaka alla muskler och bort med fettet efter min skada.
Ser fruktansvärt bra ut Million! Tränar du nån form av styrketräning med? Så himla roligt att se en positiv viktuppgång och inte bara viktnedgångar! 
Erik, japp! Började styrketräna för typ 1½ år sen. Kör 4 pass i veckan nu.
Såg förresten din blogg på fitnessguru för ett tag sen och skrev en kommentar där 
och TACK!
Wow! Du ser sjukt kraftfull och frisk ut! Kul med en tjej som visar sina LCHF-muskler, annars brukar de få som kör viktuppgång och muskelbygge vara killar eller män. Har faktiskt också skaffat mig muskler ist för flabb, fast ju minskat nästan 20kg också (men bara fettvikt!). Ska försöka fixa nån bild där jag spänner mig ;) otroligt bra jobbat, som sagt ser du sjukt hälsosam och snygg ut. :)
Oj, det måste jag ha missat! Verkar inte komma nåt mail när man fått en kommentar. Ska genast kika vad du skrivit!
Av nyfikenhet, hur ser ditt träningschema ut? Gärna detaljerat om du orkar, annars räcker dagar och muskelgrupper (försöker alltid förbättra mitt egna schema och det underlättar om man får tips av folk som lyckats bra..!)
#18, tack tack tack!! vad gulligt skrivet av dig! blir så glad så jag nästan skäms =D
grattis till viktminskningen, bra jobbat =)
#19, nu kör jag ben 2 av 4 pass eftersom jag har lite pinniga ben och överkroppen har utvecklats lite mer.. en vecka ser ut såhär:
Bröst (bänkpress med hantlar + bänkpress med stång)
Triceps (liggande triceppress, smal bänkpress, pushdowns)
Axlar (Militärpress + "fjärilen")Tungt benpass (Knäböj som uppvärmning, benpress, vader i benpress, superset lårcurl & benspark)
Rygg (latsdrag, excentriska chins, rodd, marklyft)
Biceps (skivstångscurl, hammercurl, 21:an)
Mage (olika övningar)Lätt benpass (som det tunga fast lättare & fler reps)
Är lite slarvig med magträningen så jag försöker slänga in nån övning i varje pass =)
Härlig inspiration för en spinkis som jag! Vill gå upp från 45 till 55 kg (170 cm lång) och nu blev jag ännu mer peppad!
Vad bra! 
Jag var en spinkis i 25 år oavsett hur mycket jag åt, men med LCHF och träning gick det att gå upp på rätt sätt, borde funka för dig också =D
En liten liten uppdatering:
Har börjat äta kött 
Och det, mina kära vänner, är tack vare er!
Vilken inspirerande tråd! Kul att du fått så bra resultat på träningen!

#12 Jamen, det är ju just precis en sån midja jag vill få!
#25, tack, kul att höra!
#12, jag har egentligen väldigt rak midja, men tack vare att ryggen blivit lite bredare så ser midjan smalare ut =)
Bifogar ny bild på ryggen också. Liite skillnad är det sen den förra (oktober)!
Nu är mitt mål att jag ska väga 70 kg i slutet på mars. Blir en viktuppgång på 13 kg… knappt 2 kvar! (Och då kommer jag nog nå mitt andra mål också som från början var på skämt, att mitt midjemått inte skulle förändras men att vikten skulle gå upp till samma.. alltså 70 kg och 70 cm
)
Du har ju fått "tvättbräda" på ryggen också.

Kul att du fått både kurvor och muskler. På de senare bilderna ser du frisk och stark ut utan att vara biffig :) STORT grattis!
Tack! Jag kämpar vidare och hoppas jag börjar se biffig ut snart. =)

Wow, vilken snygg tjej! Du ser så härligt frisk och stark ut på de sista bilderna. Stort grattis till det, och lycka till i framtiden!
www.motbattretider.se
Tack en gång till! =)
Älskar att se före-och-efter bilder
! Det ger verkligen inspiration.

#33 Då får du inte missa den här tråden!