Kokosfett till bra pris i Malmö
Jag har köpt Cocosa extra virgin kokosfett sen jag började med lchf. Det var hutlöst dyrt på hälsokost, jag klickade hem det billigare på nätet. Men nu har jag hittat en affär här i Malmö "Morot och Annat" som säljer kokosfett till ett riktigt bra pris. Jag köpte Kung Markattas extra virgin kokosfett 300 ml för 39 kr. Det fanns även en ekologisk kokosfett från Sri Lanka för 36 kr.

tack för tipset! är det tappat på plast- eller glasburkar?
Glas! Alla varor i affären är ekologiska. We like!

bra! då ska jag testa!
morotoannat.com
Så ska det vara såklart!

Jag var i affären häromdan men det billigaste kokosfettet på glas som jag hittade var Coamovedas 131 kr för 700 gr. Markattas fanns bara i 225 gr glas. Är det du eller jag som drömt?

Jag var i affären häromdan men det billigaste kokosfettet på glas som jag hittade var Coamovedas 131 kr för 700 gr. Markattas fanns bara i 225 gr glas. Är det du eller jag som drömt?

Jag köpte Kung Markattas där förra veckan för 39 kr. Sen finns det en burk av märket "Legend" för 36 kr. Men du har rätt, 225 ml var det i burken, inte 300 ml som jag skrev. Rejält billigare än Cocosa från Hälsokost iallafall!
Inbäddat innehåll kan använda tredjepartscookies och spårningsskript.
kung markattas cocosolja finns på ICA MAXI i Ljungby.