Kolhydrater iFokus

Kolhydrater

Etikettövrigt
Läst 1535 ggr
Anterrabae
0

28 Mars God morgon!

Tänkte bara säga god morgon på er allihopa..

..och vi ses till helgen eller nåt. Idag läggs jag in på sjukhus för ögonoperation.. Blir borta ett par dagar..

Hur ska ni klara er? CoolFlört

*kram* /Ida

//Ida

Sajtvärd för Kost , Hypermobilitet Och Synskadade

Margareta
0

Lycka till… min man har gjort den där operationen och det lyckades fantastiskt bra… han fick tillbaka en hel del syn och det var bra, för det var ganska nära noll innan…

Numer pensionär i Nynäshamn

DaMum
0

Lycka till Anterrabae!

Kram!

Mona-Stina
0

Lycka till och kom snart tillbaka.

Mervi
0

Lycka till säger jag också! Vi får försöka reda oss…Flört

zeretki
0

Lycka till!  Själv sov jag dåligt för jag låg och var förbannad på TV-kanaler och media. Gissa om jag drömde om LCHF-forum och bloggar! Herregud, nu börjar jag nästan bli lite fanatisk…

Monsun
0

Lycka till!

holygittan
0

Håller tummarna för dig anterrabae!

Själv var jag på jobbet några timmar men har åkt på nåt med magen, illamående och urkig… men har sovit några timmar nu så det känns bättreGlad

Anterrabae
0

Hemma igen.. en dag senare än planerat… Fick efterdyningar av narkosen så jag blev yr och illamående..

Tror inte mina njurar gillade alla läkemedel dom stoppade i mig. Vätskebrist, trött och sliten samt saltbrist - kaliumbrist. Förvånad 

Fick ha egen mat med mig, men det var eg. emot reglerna. Men eftersom jag inte tål så… En ssk var dock mkt bekymrad… frågadeflera ggr igår och även idag om jag inte skulle ta och åka hem.. Det blev lite jobbigt att inte få vara kvar tills jag kände att jag var bra. Mår fortfarande pytaon.. Men jag tror det ger sig om jag får sova…

Men jag ser MYCKET bättre. Nu ska hjärnan vänja sig vid två bilder bara.. Det blir lite dubbelt.. *ler* Men stor skillnad är det.

//Ida

holygittan
0

Anterrabae: Jobbigt att må illa och allt det där, men va skönt att du märker positivt resultat på synen!Skrattande

Krya på dig!

Margareta
0

Välkommen tillbaka Anterrabae och krya på Dig från illamåendet..,
Min man läste småstilt trots att han hade skålla med små hål på det seende ögat efter op. Fantastiskt vad de kan!!!

Numer pensionär i Nynäshamn

Anterrabae
0

Tacktack… det känns skönt att vara tillbax. Och att det funkar. Trodde inte att jag skulle kunna data på ett tag.. Skrattande 

Jag har fått dra ner upplösningen på skärmen samt tagit fram de svagare glasögonen! Och ändå ser jag pixlarna.. faaast det är ju lite dubbelt än.. Märker även att jag får justera huvudet bakåt för att se. Lutar mig fram när det blir suddigt och upptäcker att det var bakåt jag skulle..

Men det är en  del finjusteringar kvar. Upptäcker när jag läser att med de glasögonen jag hade förr var jag tvungen att läsa på ca 10-15 cm avstånd. Nu blir det suddigt om jag kommer närmre än 20-25! DET känns skumt

//Ida