Skitdag!
Idag har flickorna varit omöjliga. Inte har jag hunnit att äta, inte vill de äta, inte vill de sova … JAG vill sova!
Nä en skitdag. Och jag vill lösa den som jag gjorde på den gamla goda tiden -> smågodis och choklad. Men inte ens DET kan jag (och tänker inte)

Dessa skitdagar…vi alla har dom…
Oftast kan det räcka med att någon tar dina tjejer för nån timme så du får göra något du tycker är trevligt…sova….äta…sitta vid datorn what ever ;)
alla stunder du ägnar dig åt dig själv, Så får din familj tillbaka dubbelt…
alltså en glad, possitiv mamma :)
Å lite mörk chokladkladdkaka enligt lchf & grädde och bär :))))
Kämpa på hej å hå
Heja heja Pussgurkan du kan klara det! Och i morgon är det en ny dag 
Peppkramar!

Jag har också en skitdag och vill bara ha godis, men det går över. Har du någon du kan be om hjälp med avlastning en stund?

Nja, jag KAN ringa mina svärföräldrar men det vill jag inte göra - de hjälper oss så mcyekt ändå …
Jag väntade tills gubben kom hem. Då gick jag ut en stund, sedan stannade jag i källaren och fixade med tvätt, eldade och fixade med sittvagnen.
På kvällen precis innan flickorna skulle i säng började bägge fisa MYCKET. Det var troligen därför de var omöjliga. Hoppas det blir bättre idag.
Fast på ett sätt var gårdagen bra … jag föll inte för tröstätandet och godis. Så jag känner mig duktig.

Fantastiskt!
Hundra poäng till dig som överlevde!
Det hjälper mig att tro att jag kan fixa min skit dag idag!
Tack!!!
Hej Pussgurka! Hur gamla är dina tjejer? Tandsprickning på gång kanske? (inte för det hjälper dig men det är ju bra att hitta en anledning)

#5 Visst kan du oxå klara en skitdag - det gäller bara att ge sig fan på det. Och äta allt du kommer över som är tillåtet (fett fett fett fett fett)
#5 De är 6 månader och 2 veckor. Den "stora" har fått 2 tänder och den "lilla" är på g. Så visst är de griniga pga det men troligen var det luft i systemet igår oxå.
Egentligen ska jag inte klaga på dem, de är snälla och duktiga. Men visst ska jag erkänna att det är tufft att ha två på en gång. Gå från noll till två … Livegen är ett ord som dyker upp *tihi* NEJDÅ, SÅÅÅÅ illa är det inte. Jag längtar bara till att de ska bli LITE större/äldre så de kan klara sig själv lite mer - kan leka själva och sånt.