Alla Hjärtans Dag-present!
Idag efter jobbet kom min käre engelske man hem med en Valentines-present till mig…
Hans kommentar var:
- Well… I can't get you chocolates now that you're on the LCHF… so I thought this would be much better!!
Gissa om jag skrattade! Visst var det gulligt!!? 
I never worry when I get lost. I just change where I want to go.

Haha! Fantastiskt! :D
Haha, min köpte avokado och räkor. <3

Min har flytt staden så jag fick laga min egen omelett.. ;)
Min börjar jobba kl 02 så han ligger redan och sover… men det tar vi igen en annan gång! Nu ska jag gå och steka upp mina kotletter med lite kryddsmör och sallad, mmmm

Jag fick ingenting, men gemensamt köpte vi ett par fina entrecôter och åt till middag! 
Vad gulligt! Önskar att jag hade jobbarkompisar som köpte kött till fikat istället för tårtor.
#6 Jag har börjat med god ost och det är faktiskt flera som uppskattar det och någon har börjat göra lika!
Numer pensionär i Nynäshamn
Nau, underbart
!

Men lite blommor är ju aldrig fel? Det fick jag! Och själv bjöd jag på LCHF kladdkaka!
Jättegulligt, kan vara romantiskt utan röda rosor, tanken är det som räknas. jag har jobbat hela kvällen så maken har fått vara själv hemma och mysa, vi har bröllopsag den 4 mars - 39 år, vi tar igen det då
Har fått glada överraskningar ett par gånger idag, båda gångerna mycket speciella och välkomna… 

Min gubbe kom med ett pressentkort till kläder - han sa att nu när du börjar bli smal så behöver du väl detta. Dessutom lagade han mat som även jag kunde äta … okej jag skippade riset och gjorde blomkåls mos i stället.
#12 Vad omtänksamt!! 
Härlig tråd!
Sån där man ska jag också leta reda på.. 

Vilka gulliga gubbar ni har!
Säg till om nån av er tröttnar på eran.
Agneta

Min man tänkte köpa tryffel i vårat bageri. Hon har gjort lchf vänliga tryfflar förr, men nu hade hon inga. Så jag fick blommor o en liten nalle. Jätte söt :) Själv fick han små söta shoklad hjärtan av mig. (han äter inte lchf)

#13 Ja ibland glimmar han till 
#15 ska komma ihåg detta men sitt inte och vänta 

Agneta