matrevolotionen boken
HEjsan allihopa
jag undrar om det är nån som har beställt boken och som fått den redan?
Jag beställde min den 28 nov och då står det att den skickas om 35 vardagar. Och sen tog jag 3 lev dagar. räkna just att den inte kommer förrän den 20 jan då. jag kan inte vänta ju :(
Nån som fått som inte varit en s.k VIP person?? :)
Nix, inte än.. Väntar varje dag att det ska dunsa till i hallgolvet! 
jag beställde min häromdan och det skulle ta 3 vardagar så jag räknar med att den kommer i nästa vecka. Jag har redan betalat….
Jag har beställt bevakning och fick mail igår och har beställt idag med 3-5 dagars väntan med förskottsbetalning.
Nej, beställde i november, och det står "bearbetas", och 35 vardagar, och inget skickat, och alldeles för sent att avbeställa (vilket jag absolut inte tänkt). Så har det sett ut i flera dagar.
Å andra sidan är jag inte i något akut behov av ytterligare en bok att läsa…men visst ser jag fram emot denna.
Visst går det. Om inte annat, så går det galet
Effie precis så står det för mej med.
Nu kan jag inte vänta längre så jag åker och köper en i bokhandeln. Dom la undan 1 ex för den säljer tydligen ruskigt bra. dom fick in den igår där. Mitt andra ex som redan är betald kan bli en bra present till någon vettig person :)
Jag har tålamod att vänta (och som sagt, gott om böcker att läsa). Men har det inte hänt något på ytterligare en vecka så skickar jag nog ett lätt irriterat mail till Bokus. Vitsen med att beställa i förväg måste väl ändå vara att man ska få den så fort det bara går. Eller?
Om det har någon betydelse i sammanhanget så beställde jag min bok hos Adlibris. Jag fick ett returmail med beställingsnummer med en gång så nu återstår bara att vänta och se om dem håller som lovat.

Enligt Doc så skulle boken släppas den 4 jan. så ni får den nog nu i dagarna.
Den är mycket bra, värd att vänta på.
Men om den släppts den 4 jan, borde den väl kunna vara skickad den 5 jan? Eller är de bara dåliga på att uppdatera?
Fick meddelande från Bokus precis att min förhandsbeställning nu är i posten!