Traffas?
Jag har begart offert fran www.solnahotell.se for 50-75 personer en helg framover. ej 11,18,25 maj, fullbokat da. Kan det vara nagot? Jag kan inte boka om vi inte bestammer oss forstass! Verkar det vettigt eller har nagon annan ett battre forslag?
//Karin
Karin: Kan vi inte samla info om detta i Stockholmstråden, så slipper vi ha så många trådar om samma sak.
/Margareta
Numer pensionär i Nynäshamn

Absolut, men jag hade tankt att detta skulle vara for alla, inte bara for oss fran Stockholm. Vi kan ju traffas utan att boka overnattning.
//Karin
Ännu bättre tänkt Karin, det var ju så vi började och sen dök idéerna upp om regionala träffar, det var så jag tänkte….
Det måste ju bli så att den som fixar med bokningar och sånt väljer en dag som passar och sen får de som vill hänga på. Fram tills dess får vi väl ha någon slags omröstning om dag…
Skall vi börja med MÅNAD och sen HELG eller hur gör vi?
Numer pensionär i Nynäshamn

Tiden gar ju sa rasande fort sa att april ar val redan borta och enligt Solna hotell ar ju ocksa nastan hela maj kord. Mitt eget forslag ar darfor forsta helgen i juni. Finns det nagot som hander da som kan gora att det inte gar?
//Karin
Har ingen kommentar om träff. Jag är helt ny och ville gärna fråga om en del saker. Jag är typ 1 diabetiker och undrar ju om jag kan skippa måltidsinsulinet redan nu. Har dragit ner på lunchdosen, har ju även långtidsverkande morgon och kväll. Dessutom har jag inte tagit lipitor om kvällen längre, men jag började ju med denna diet i söndags, så jag vet inte mycket.
Tacksam för tips om allt möjligt!

ingamaria - Jag tycker du ska lägga frågan i doktor Andreas frågelåda som du hittar i menyn till vänster, en bit ner.
För att skriva, klickar du ikonen "Skriv" uppe till vänster…och väljer i "Välj grupp" att den ska hamna i "Frågelåga - Dr Andreas…."