Kolhydrater iFokus

Kolhydrater

Etikettövrigt
Läst 1181 ggr
vildkatta
0

God kväll...

..måste bara kolla om jag fixat fenomenet med de oläsliga messen nu eller inte..

sitter här å mumsar på lax, med väldigt för mycket svartpeppar på Skrikandes märkte jag nu men då får man sensuellt röda läppar Kyss å slipper använda läppstift för den som nu gör det..Flört

Wow, va kul med smilys oxå Skrattande

Well, well, hoppas ni allihopa har en underbart trevlig lördagskväll!

Puss å kram å nyp i stjärten (nej jag kollar inte på bingolotto meen ryktet går ju)Cool

DaMum
0

Godkväll på dig själv, Vildkatta!

Mumsigt med lax… Glad

Apropå stjärten, så såg jag reprisen av "Så ska det låte" tidigare i kväll. Brukar se den om fredagarna vanligtvis, men så blev det inte i går.

Min mamma påminde mig om reprisen idag, och utlovade en "nakenchock"! Hon hade minsann läst att vi skulle få se Roger Pontare visa rumpan eller något sånt…

Inte såg jag något naket inte…

ninara
0

Gör dom sånt på bingolotto? Hmm, nåt kul ska dom väl ha oxå, kan man tanka… Räcka ut tungan

vildkatta
0

#1 Attans, missade jag Roger Pontares rumpa, Damn! stunder som denna önskar jag att jag ägde en TV aparat Oskyldig

#2 haha, som sagt så ser jag ju inte på det fast farbrorn i bingolottoboden säjer alltid så till mej när jag går förbi å han som håller i bingo lotto (Rickard olsson??) säjer tydligen så till dom som ringer.. Räcka ut tungan

Apropå bingolotto, så när Loket höll i det hade han ringt till en liten tant som svarade stressat "hej jag kan inte prata nu jag kollar på bingolotto, ring sen *klick*" Så la hon på luren, det tyckte jag va roligt!! Skrattande

ninara
0

Gå inte för nära den där farbrorn bara… Förvånad

vildkatta
0

nejdå, mamma… bara om han bjuder  på godis, eller nej förresten det går ju inte

haha värsta bra ist för å varna för fula gubbar varna för kolhydraterna ist… ehm, lite långsökt kanske…

*skyller på tröttheten*

Cool

NancyAlke
0

Trevligt med flera nattsuddare! Jag har sett på "så ska det låta" två gånger nu… men ingen Pontarrumpa inte… men däremot en helt underbar röst… men han ser för eländig ut i dom kläderna!!!

DaMum
0

Nä, jag blev väldigt besviken måste jag erkänna… Hade bespetsat mig på att få se rumpestumpen där…

Men Pontare har en helt magnifik röst! Sverigen Frank Sinatra!

NancyAlke
0

Lördagen blev en skön upplevelse… först Pontare i "så ska det låtareprisen"… sedan Körberg i "Sing a long"… Men jag kan säga att min son (15 år) knappt pratade med mig på hela kvällen… han tycker att jag har pinsamt dålig smak Räcka ut tungan

DaMum
0

Oh, jag känner igen det där…

Mina döttrar säger att de får ångest när jag tittar på "På spåret" som är mitt absoluta favoritprogam alla kategorier.

Jag skulle vilja att de sände det året om.

NancyAlke
0

Jag brukar spela Halo på TV spelet med sonen ibland… det jämnar ut det hela så att jag är en ok morsa i alla fall Räcka ut tungan