Kolhydrater iFokus

Kolhydrater

Etikettom-sajten
Läst 3554 ggr
Margareta
0

Näst störst....

Om jag förstått det rätt har Kolhydrater iFokus ikväll blivit den näst största sajten på hela iFokus.

Vi har nu 961 medlemmar och den som är större är Foto som har 1608, dit är det långt kvar…

11947 medlemmar finns det på hela iFokus.

Vi är en förhållande vis ung sajt, som startade i mitten av juli 2006. Foto är betydligt äldre.

Numer pensionär i Nynäshamn

lizziett
0

Va kul! Grattis till dig som Sajtvärd som skapade kolhydrater i fokus!

zeretki
0

Wow! Imponerande! Cool

Doc
0

Grattis Margareta! (och alla andra) Glad

1000 innan veckan är över?

Margareta
0

Tack, det känns lite häftigt faktiskt

Jag hade aldrig trott det när jag startade. Det fanns massor med sajter som var JÄTTESTORA här på iFokus och i min värld ouppnåeliga och jag trodde kanske 200-300 max.
(Vi var drygt 200 på mailinlistan jag kommer ifrån)

Det är en seger inte bara för mig och sajten, utan mest för oss alla och vår kost som vi tror på.

Tänk när Du Doc_ kan skriva ett intyg till ett skolbarn och skolmatsalen FÖRSTÅR…då har vi kommit långt!!!

magma
0

Vill också gratulera Margareta! Både till alla medlemmar- gamla som nya- och till att du utövar ett sådant övergripande ansvar, vilket sätter sin prägel på aktiviteten på KiF så man känner sig som hemma när man dyker upp här… Självklart ett grattis även till alla medlemmar förstås, som bygger upp KiF ihop!

ninara
0

Grattis till oss ALLA - som haft turen att hitta denna kost Flört

OCH ETT STORT TACK O KRAM TILL DIG MARGARETHA, som har get oss chansen att stötta varandra i vått o torrt! Glad

Margareta
0

Tack!!! Generad

AnTeX
0

Mamma sitter inte lite med denna sajt hon sitter först en tid på morgonen för att se vad som kommit under natten.. sen en stund på jobbet..(JAG VET DET FÖR ATT JAG KIKA PÅ HENNES SKOLAS LOGGAR EN GÅNGFlört) sen så sitter hon när hon kommer hem ett litet tag sen kanske hon lagar mat och går mellan köket och datan sen så sitter hon tills hon går å lägger sig så hennes tid nu förtiden e på KOLHYDRATER.IFOKUS

Sara40
0

Hittar man till denna sajt så återkommer man nog lätt, då det är en mycket trevlig stämmning mellan medlemmarna och alla verkar vara så peppande och hjälpsamma.

Nästan lite beroendeframkallande, vad är det dom brukar säga… Beroenderna brukar hålla sig konstant, dvs vi byter ut vårt kolhydratberoende mot läs och skrivberoende Flört

magma
0

Generad Förstår att det tar upp en hel del tid… Hur ska du hinna med att läsa allt, om tillväxten fortsätter länge till i den här takten??? Vill ju inte att du ska bli slutkörd!

magma
0

Jag tror jag varit här för ofta och för länge sista dagarna, disken anfaller snart… Förvånad

Kia
0

SÅ roligt att sajten blivit så stor. Verkligen Grattis till dig Margareta som startade detta :)

AnTex… Vi måste låna Mamma lite :) Hon har så mycket att ge andra människor.

xyzMari
0

GRATTIS Margareta!Skrattande

Du har gjort och gör ett jättejobb med den här sajten!

Du är värd all framgång.

EvaN
0

Underbart Flört och tack Margareta för att du startat detta forum

Iza_the_cat
0

Hoppas arr du inte tycker det tar för mycket av din tid AnTex

Mamma har vi ju livet ut men vi behöver henne jättemycket

Som min son sa Mamma vad skulle jag va och hur skulle jag må om jag inte hade dig. Älskar dig mest av allt

Du gör ett kanon jobb Margareta behöver du hjälp så säg till vi finns här och vi är många som går hemma som kan hjälpa till.

jag för min del är långtidssjuksriven och är så till slutet på Augusti så behövs det hjälpa bara hojta

kram

Mervi
0

Gratulerar! Jag kommer ihåg när du första gången pratade om att du ville Starta en sajt som handlade Kolhydater och där man kunde prata om detta utan massa påhopp. Nu är du där och vi som är med dig trivs jättebra. Vilken utveckling det blivit på sista tiden. Jättehärligt och tusen tack för du gjorde detta till verklighet. Kram!Kyss

Gugge
0

Grattis till Margareta först, som startade sajten och som är ett alldeles fantastiskt kitt och stöd och klok medmänniska, sedan till alla andra som oxå gör att det är roligt, lärorikt och kul att varje dag gå in på KiF.

Sajten ingår numera i mina dagliga rutiner, ungefär som AnTeX skriver Margareta, men jag har inte börjat med datorn på morgonen ännu, det är jag för morgontrött för. Men jag brukar sno åt mig tid ibland på jobbet, som nu, och stor del av lunchen.

Och har jag nytta, stöd och glädje av er alla och flerakänns som gamla bekanta. Så den där träffen vore inte fel.

Margareta
0

TACK allihopa och jag blir så glad av att öppna den här tråden.
Än så länge går det bra och AnTeX ska inte klaga, han är på internatskola i veckan och pratar med mig på MSN, så han om någon skall väl vara glad att jag vaktar datorn….Cool

Ja Mervi - tänk så det blev. Jag minns att vi pratade och drömde om just att slippa bli påhoppade och just den biten har fungerat över förväntan. Det är ju verkligen lätträknade gånger det har hänt.  Du är och förblir min klippa i detta!Kyss

Iza_the_cat:
Tack för uppmuntran och ni skall veta allihop, särskilt ni som går hemma och har mer tid än vi andra, att ni betyder jättemycket för forumet. Det är viktigt för nya att de får respons direkt och känner sig sedda. Där har ni gamla "rävar" en jätteviktig uppgift allihopa.

DaMum
0

Tack Margareta och grattis!

Utan den här siten hade jag inte lyckats så bra som jag ändå har gjort. Och utan Margaretas och er andras stöd… Änglar!!!

Det här är den bästa site som finns på hela internet! Och jag är medlem i många, många forum…

Kram!

ovkyhn
0

Grattis och tack till dig Margareta.

Pasi
0

Grattis Margareta….och tack för att du startade den bästa LCHF-sajten på nätet…!!!Kyss

folke
0

Om vi är störst, då kanske det är dags att vi bantar…

Har sett nånstans att LCHF funkar bra …..  Räcka ut tungan

"Google kan ge dig information men aldrig erfarenhet"

Karin20
0

Grattis, grattis. Det är så roligt här och inga som hackar eller hoppar på varann. Nåt missförstånd kanske någon gång, men det känns som om vi alla är vänner och gör vårt bästa för att förbli så. Massor av goda råd har jag fått och blivit oerhört mycket klokare och friskare. Tack Margareta för all din nedlagda tid.

//Karin

Margareta
0

Tack…

odezza
0

Jätteroligt att Kif har blivit 2:a… och jag kollade då då jag loggade in, då var det 966 medlemmar… så jag tror inte att det dröjer så länge till innan vi går om även foto… medlemstillströmningen verkar ju accelerera!

Ett jättestort tack till dig Margareta, som har lagt ner så mycket tid och arbete på detta forum! Det handlar ju inte bara om den tid man sitter vid datorn, utan även tankearbetet bakom. Du hade klart för dig vad du ville uppnå med forumet, och hur du ville att det skulle fungera, och det krävs ganska mycket tänkande för att realisera sådant i praktiken. Du borde ha en medalj för den insats du härmed har gjort för folkhälsan!  

Men jag tycker även att alla vi medlemmar kan ta åt oss lite av äran av att vara 2:a på ifokus… vad är ett forum utan sina medlemmar?  Margareta lade grunden, med det är också tack vare alla kunniga medlemmar som vi får den trevliga stämningen, som gör att det är så roligt att vara här!

Stort grattis till Margareta och Kolhydrater i fokus!

"still lost in space and time"

navarro
0

Tack Margareta for allt du lagger ner har hos oss. Det ar den enda kontakten jag har med hemlandet, forutom familjen och att lasa tidningar och sant. Det ar sa bra eftersom vi alla ar sa olika och ger synpunkter fran olika erfarenheter.

Margareta
0

Jag blir lite rörd när jag läser alla härliga inlägg och känner att det är ju mest för min egen skull jag lagt ner all tid, jag saknade det här forumet och skapade det därför!

Att det blev så lyckat är ju inte min förjänst för EN person blir inget forum alls…!!!!

TACK igen ändå, för jag förstår vad ni menar och det känns roligt!!!Kyss

Margareta
0

Jösses….

Det här är sanslöst… 983 medlemmar…

22 sen igår när jag startade tråden…