Kolhydrater iFokus

Kolhydrater

Etikett: medlemmar
Läst 6445 ggr
JAUS
0

Ajöss och tack för fisken!

Jag vill bara meddela att jag snart kommer avsluta mitt konto här. Orsaken är helt enkelt tidsbrist, det kommer nu efter påsk ske stora förändringar i mitt privatliv och jag kommer inte längre ha tid över att posta en massa inlägg här.

Det har varit en kul tid, har lärt mig massor och jag hoppas att jag lärt andra något också. Jag klarar mig sen en bra tid tillbaka utmärkt på egna ben och eftersom det finns kunnigare personer än jag här, så behövs egentligen inte mina kunskaper heller. Alla de budskap som ingen annan fört fram tycker jag nått ut med bra redan, så jag känner mig ganska färdig.

Jag kommer dock långsamt trappa ner innan jag slutar helt så att jag hinner avsluta de flesta diskutioner här som jag tycker är av vikt.

vinteralvan
0

Va trist. Rynkar på näsan Men du kan väl titta in ibland när du har tid?

Mojjan73
0

Trist eftersom jag brukar följa dina trådar och kommentarer med stort intresse. Lycka till med allt i framtiden. Skrattande

matsmurfen
0

Du måste väl inte avsluta kontot bara för att du vill "lägga av"?  Tänk om du ångrar dig… Skrattande

JAUS
0

#3 Jag känner att jag måste gå vidare i livet, och kif tar helt enkelt upp för mycket tid ifrån mig, jag måste avsluta kontot för att inte frestas att återvända hit, för hur intressant det än är att diskutera kost så tar det upp på tok för mycket tid för mig. LCHF kommer jag givetvis fortsätta med har ju "bara" kommit knappt halvvägs med vikten (-40kg drygt hittills), men inom ett år så bör jag väl nått mitt viktmål, också.

Jag kommer nog fortfarande vara aktiv hos Kostdoktorn och posta lite kommentarer där ibland när jag har tid.

Floydian
0

Vi kommer att sakna dig JAUS, men lycka till och lev väl! Cool

Road-Kill
0

Dea va ju tråkigt för mig som just blivit aktiv, men förstår och tycker det är ett klokt val :-) Ses på kostdoktorn. har du något annat alias där?

kreativika
0

Härligt att gå vidare! Lycka till med ditt nya vägval och hoppas allt kommer bli bra/bättre/bäst. Du kommer bli saknad! ^^

Kram

[Marja-Liisa]
0

Grattis för viktminskningen, Du kommer säkert nå ditt mål. Kommer också sakna Dig på forumet och hoppas att Du kommer tillbaka om Du i framtiden får mer tid. Det händer ju saker hela tiden och nytt underlag för diskussioner skapas.

JAUS
0

#6 Samma alias.

JAUS
0

Ok, jag tror att nästa vecka blir den sista, ska försöka avrunda så många trådar som möjligt först bara.

Ron-Jag
0

Jaus, förstår att det är svårt att slita sig härifrån. Jag kollar också in flera gånger dagligen även om jag skriver väldigt lite.

Lycka till med allt ditt.

magma
0

Tråkigt att du vandrar vidare härifrån, men det verkar ju som du har goda, privata skäl. Du kommer bli saknad här, lycka till med alla förändringar! Och jag hoppas förstås få se dig här någon gång i framtiden. Glad

sepersl
0

jag kommer att sakna dina inlägg! Ha det bäst!

kasove
0

Hoppas vi ser dig snart här igen

Pasi
0

Du kanske kan lägga ett privat användarförbud för Kifsurfande, men ändå ha kvar medlemskapet - ifall du skulle bli återfallsberoende!?

Hoppas du får det bra även i ett Kif-fritt liv.Glad

Skulle abstinensen bli för svåra så är det bara att lägga till lite mer smör.Flört

Wtn3
0

Tråkigt att höra, men tack för den tiden du lagt ner här.

Tilda-T
0

Lycka till med dina nya förehavanden!

Det enda man ska ångra är sådant man inte har gjort!

JAUS
0

Tyvärr, så lyckades jag inte avsluta mitt konto utan fortsatte här trots bättre vetande (är dock inte ett dugg förvånad), men nu går det inte längre! Jag har inte tid att posta här längre det tar alldeles för mycket energi och tid från mig och det ger mig inget tillbaks. Jag hinner inte läsa igenom alla trådar jag postat i och det blir jag bara stressad av. Behovet jag har av hjälpa andra skadar bara mig själv så jag måste sluta.

Nu ska jag bara lista ut hur jag raderar mitt konto och få tillbaka den fritid som jag hade för 2 år sedan och koncentrera mig på mitt eget liv istället för på andras.

[ErikSvensson]
0

Det är bara att ta bort din profil från iFokus, om du någongång ändrar dig och vill ha tillbaka kontot så är det bara att maila Ifokus-folket. Glad