Ta bort leverfläck?
Jag har en leverfläck, födelsemärke eller mad det nu kan vara som jag skulle vilja bli av med, Problemet är att den sitter i ansiktet Jjag har pratat med en läkare 1 gång för länge sen som sa att det skulle bli minst 1cm långt ärr, troligen mer. Ärr i ansiktet vill jag inte göra med flit så jag har hittills inte gjort något åt saken.
Funderar nu på laser. Har nån erfarenheter??? Kan det vara något?
/Lillianna
~ Lillianna ~
Jag har tagit bort två st i ansiktet. Ärren syns knappt de är också ca 1cm långa. Man får titta jättenoga innan man ser ärren. Nu hade jag en riktigt bra kirurg som jag blivit rekommenderad. Men en kompis ärr blev inte så snyggt men de bleknar rätt så fort man ska bara akta sig för solen.
Min arbetskamrat tog bort en precis under ögat. Det var lite oroligt just för att det var så nära ögat, hur det skulle gå med synen osv, men allt gick bra. Tror hon var till en vanlig husläkare alt remiss från en sådan. Inget märkvärdigt alltså. Allt gick som sagt bra och ingenting syns. Men jag tror de använde kniv el.dyl istället för laser som de tänkte först, det var säkrare för ögats skull.