Bantingsprodukter
http://emmashistoria.com/2/?c=2
Av någon anledning (jag kanske slant på tangentbordet) så hamnade jag på bloggen "emmas historia". Roade mig med att kolla efter Emma på på ratsit och det var som jag trodde, det verkar inte finnas någon Emma boende i den kommunen.

Emmor finns det nog i kommunen :P (jag jobbar där)
Skulle det alltså inte finnas någon Emma Andersson i den kommunen?? Det tvivlar jag starkt på!
Seriöst?!
Vilken kommun bor hon i? Adelaide? South Australia?
Och alla som skrivit kommentarer skriver på exakt samma sätt och berättar om hur himla enkelt det är att beställa och ändra uppgifter.
Nä, buffel och båg och det är ingen privat blogg, utan en annons.
aswedishsmorgasbord.com

Ja visst är det en annons :) och bluff till max *L*, men jag vet att det finns tjejer som heter Emma i Habo :P. Även om tjejen på bilden med största sannolikhet inte bor där.
Haha, men nu måste jag ju bara flika in en gång till.
Står det att hon kommer från Habo när ni klickar på länken?
Det står en annan ort när jag klickar. Helt klart en annons som byter ort beroende på var i landet man klickar på den länken
Jamendåså! Jag bor i ju i Adelaide! Det förklarar saken! 
aswedishsmorgasbord.com

hahahahahahahahahahaha skitkul MAO bevisad bluff hihihi
haha när jag kollade så bor hon i Segeltorp. Det är ju nästan så man skulle åka dit och hälsa på :o)
Nu har jag skrivit på hennes blogg. Ska bli kul att se om och när mitt inlägg dyker upp där…
Skönt att man får lite roligt så här dags på eftermiddagen =)
Och tom en som kommenterar bor där jag bor!
Haha!
Förresten KarinJ46, kommer du från S-torp, eller är du inflyttad? Jag hängde på gårn där när jag var ung och grön och min bästis bodde vid Ica, mot Snättringe till.
aswedishsmorgasbord.com
#11 Är det denna:
"Hej Emma jag bor också i xxx och jag undrar hur lång tid det tog innan du fick produkterna sända till dig?????? - mia"
#12 Japp! Men på din skärm bor hon väl där du bor?! Kanske tom heter som du?! Hehe.
aswedishsmorgasbord.com
#13 nej inte heter som jag faktiskt men hon bor där jag bor i alla fall! HAHA
#11 Bor nuförtiden i Tullinge men är uppvuxen i Snättringe/Huddinnge.

Hon verkar vara flexibel
Hej, Emma här, jag är från Gävle. Jag vet att det finns många bantningsannonser som säger att deras produkt verkligen fungerar.
mitt inlägg syns fortfarande inte…
Luleå står det för mig hahahahaha
Undrar var de får orten från. Jag kunde ju konstatera att Emma var från Borås, precis som Mia. Inget fel på Borås, men jag bor inte där, och har aldrig gjort det (det närmaste är Bollebygd). 
Visst går det. Om inte annat, så går det galet
Pietarsaari står det för mig :) det lustiga är att alla svenskspråkiga som bor i Pietarsaari aldrig kallar det så utan använder stadens svenskspråkiga namn, alltså Jakobstad (Finland) :))
Det konstiga är hur kan "hon" veta att jag bor i Jakobstad?
Antagligen IP-nummer.
Jag bor i Lund men hon kommer från Malmö. :)
Gillar det som står längst ner!
Alla berättelser uttryckta på denna sida är kreativt skrivande och inte nödvändigtvis sanna och representerar inte nödvändigtvis verkligt produktanvändande eller normal användning.

Klickade bara för att kolla om hon skulle bo på samma ställe som jag (eller mitt IP-nummer) också - och fick upp "Bloomington, Illinois"! 
Här bor hon i Bromma. Hon verkar ha rätt många olika bostadsorter..
Var givetvis tvungen att kolla upp lite mer data och adressen är registrerad av ett amerikanskt företag.
Om man sedan går till http://emmashistoria.com/3/ så står det om Marias historia (?) som var senast uppdaterad i april 2010, konstigt då dom inte köpte namnet "emmashistoria.com" förrens i juli.
Komiskt minst sagt! 

Ja komiskt!
Och om man kollar källkoden så är det översatt från den här sidan http://www.storyofmichelle.com/EN_US/1/
Och i koden är det ett program som tar reda på var just du bor.
Bluff helt enkelt och kommentarerna ser ganska lika ut och så brukar det aldrig vara på en blogg.
Otroligt vad de hittar på för att få sälja.
I Degerfors bor hon ju! 

#21 Bor du åt Malmö hållet? Jag bor också i Lund och det gör även min "Emma".
Lägg märke till datumen för inläggen!
De är också relaterade till dagens datum, är några dagar tillbaka i tiden, oavsett när du går in på sidan.
Näe, ni andra har fel, hon bor faktiskt i Piteå!! 
#27 Näe inte precis, jag bor mitt i Lund. Antar att det spelar roll varifrån man får sitt bredband. (Alltså företag då).
Nje, nu luras du, ingen bor väl i Degerfors? ;)
He he he hos mig kommer hon ifrån Bloomington, Illinois… och jag sitter på västkusten i England!!
Min server måste ha fått ett hjärnsläpp…
I never worry when I get lost. I just change where I want to go.
titta på bilderna före och efter - Emmatjejen är tydligt upp-puffad med något slags fyllnadsmaterial I EN FÖR STOR TRÖJA!
det är egentligen skandalöst och gör mig riktigt förbannad, hur mycket de än tillstår att det är fejk i pyttiga bokstäver, hur många ser det…
(jag känner folk i Degerfors så det bor faktiskt RIKTIGA människor där!
)

#32 Då bor åtminstone du och jag på samma ställe, i alla fall i "Emmas" värld! Jag blev så konfys att jag var tvungen att kolla min IP-adress på en annan sida, men där bodde jag mycket riktigt i Stockholm och hade rätt internetleverantör.

Har ni inte fattat nåt - hon bor i LINDOME! :-D

Jag tyckte sidan såg konstig ut, så jag bestämde mig för att kolla på Emma. Det var ganska enkelt eftersom min Emma bor i en liten kommun med 6000 invånare.

Och om man vill kommentera står det längst ner "*Ge mig lite tid för att godkänna kommentarer eftersom jag får mycket spam från viktminskningsföretags sidor." Ska vi gissa att hon behöver låååååååååååååång tid på sig innan kommentarerna publiceras….?
Har ni även tänkt på att datumen i kommentarerna ändrar sig?
Igår var den sista kommentarren skriven den 21/9 och idag är den skriven den 22/9!!
Emma bor i Värnamo, själv bor jag i Uppsala