Mot fjällen
Tidigt imorgon bitti bär det av till Fjällen. (hundfjället) Det ska åkas skidor hela vecka 10 vilket ska bli underbart skönt…
Detta innebär tystnad från min sida nu då i en vecka och även när programmet går är jag inte hemma.
Hoppas Ni alla tittar på mig på tisdag och hoppas det nu blir bra. Även med intervjun i tidningen på tisdagen (metro).
Jag är jättenervös men producenten säger att det blivit ett jättebra program så jag gissar jag får lita på det.
Kramar er alla och önskar er en trevlig kommande vecka med mycket FETT och andra godsaker :)
Tack för ert stöd i allt.
Kram Kia
Ha det så jätteskönt i fjällen - åk försiktigt både dit och hem och nerför backarna!
Ska bli spännande att se programmet på tisdag och läsa Metro. Tack för att du har ställt upp och berättat!
Hmmm, vilket program? Vilken kanal??
// Shintaida
Vi äter oss till döds. Tisdagen 6 mars Tv3 :)
Ha en trevlig skidresa Kia34.
Jag ska sitta spikad vid tv.n på tisdag och även se till att hitta en metrotidning någonstans.
kram nikita3
Kia34…
naaaw…jag har inte tv3…måste få höra här sen hur det har gått!
Kom hem hel från fjällen!
Lycka till!
Kram // Shintaida
Ha det kul i fjällen! :D
Ha en trevlig semester där uppe i norr. Och kör lungt, det är lång väg. Vi skall kolla programmet.

ha det bra i fjällen, vi har vår husvagn står i Tandådalen så vi brukar ofta göra terrängen i Hundfjället osäker.
vi ska kolla tv, var lugn!
Kia34!
Inte tänker jag missa dig på TV på tisdag! Klart jag ska titta!
Och ha det nu så skönt i fjällen! Bryt inga ben bara!
Kram!
Trevlig resa…
Numer pensionär i Nynäshamn
Hallå igen Kia34
Nur har vi sett Dig på TV och Du behöver absolut inte sitta och gömma Dig i fjällen längre. Det var helt enkelt jättebra gjort och jag fattar inte hur cool Du kunde vara.
Trist bara att de klippte bort när Du satt framför datorn, men LCHF fick de minsann till ordentligt.
Artikeln i Metro var kanon och vi har redan fått nya medlemmar den vägen.
Numer pensionär i Nynäshamn
De sa "en kontroversiell metod, LCHF"! 

Toppenprogram som pekar på det problem det är för alla som är sockerberoende och vill ha hjälp att komma ur det.Kia du gjorde jättebra pr för vår kost och jag är imponerad av att du var så proffsig framför kameran.Det är tufft att stå och säga att man är överviktig,smyger med mat osv. och du fixar det i TV!!!
Du var jättebra, Kia.

Du kan vara stolt över dig själv, Kia! Du gjorde en jättebra insats. 
Håller helt med Kia - kom ner f¨ån fjälltoppen nu!
har stor beundrarn för dig att du kunde vara så avslappnad i tv och lugnt och faktamässigt tala om hur du hade ätit och hur du åt idag. TACK!!!!
jag missade tyvärr artikeln i Metro - är det någon som har den?
Önskar dig en trevlig skidsemester
, koppla av nu

Monsun
Här är artikeln om Kia i Metro
http://www.metro.se/se/misc/pdf/2007/03/06/SESTO_2007_03_06.pdf
Hoppas du har det bra på semestern, fint väder och kan njuta av naturen. Jag tycker du var jättebra i programmet, de skulle gett dig mer utrymme än du fick. Men budskapet gick fram. Det kommer massa nya medlemmar.