Omega 7???
Jag såg ett inslag i Fråga Doktorn som handlade om Havtorn och att det ska vara bra för att det innehåller Omega 7. Det ska tydligen vara bra för huden. Men jag har aldrig hört talas om Omega 7 tidigare och undrar om nån vet nåt mer om detta. Räcker det inte med att äta mycket Omega 3?
*rofl*
Så underbart. 
#1 Underbart!!!
Den bokmärker jag.
#1 -
coolt!
Allting är möjligt tills det är bevisat som omöjligt - och till och med då är det omöjliga
kanske bara omöjligt än så länge." /Pearl Buck ♥· Medarbetare på Healing

#1,2,3 och 5
Kul att ni har kul åt min okunskap. Jag har googlat själv men ville alltså veta om någon här inne har någon ytterligare kunskap och/eller praktisk erfarenhet av omega 7.
Tack för länken.
Men min fråga är fortfarande till någon som vet: Räcker det inte med omega 3 om man får i sig jättemycket av det?

Tack!
Det var just såna svar jag efterlyste. Och förlåt att jag inte såg att det redan fanns en tråd i ämnet. Det borde jag förstås ha kollat först.
Ett av svaren var just att vi tillverkar omega 7 själva. Det var precis det jag undrade över.
Spadermadam - Förlåt oss? vi har inte haft roligt alls åt din okunskap! Förlåt om du tog det så. Vad vi reagerade på är den lustifika "google-länken" som vi fick i inlägg #1.
Den okunskap om omega 7 - den besitter jag själv. Så det ska bli intressant att läsa mer om denna omega.
Allting är möjligt tills det är bevisat som omöjligt - och till och med då är det omöjliga
kanske bara omöjligt än så länge." /Pearl Buck ♥· Medarbetare på Healing
Exactamente. Det var google-länken som var det roliga 
#9, #10: Håller med. Hoppsan…. spadermad, jag hade inte roligt på din bekostnad, hoppas att du inte tog det så. Den där google länken var ju bara helt PRICELESS!! 
#1 Mä - hur gör man sån't där???????? Vill, vill, vill kunna!
Inte min mening att klanka ner.
Men på google finns mycket info, hade varken tid eller ork att sortera ut relevant info.
Och jag fick fatt i denna länk häromdagen och tyckte det skulle vara lite kul med en google 4 you länk.
Sorry igen…
Underbart! Och användbart. Tack!
Macadamiaolja lär innehålla Omega 7.

Jepp, ganska rikligt av den också.