Förminskade våra guldringar!
Ja, det är ju glatt med viktminskningen för oss båda.
Han hade gått ner 2 ringstorlekar
och jag bara 1/2 trots att jag gått ner mer än han i vikt. Men det är väl vars fettet sätter sig.
Det kostade 150:- kr /ring för att guldsmeden skulle trycka ihop dom. Men det får man väl ta, risken var ju att tappa dem istället.
Nu vet ni vad ni har att vänta er…om ni inte redan gjort det. Tror att det är fler som har ringar här i gruppen, dock räknas inte bilringarna
.
CONGRATULATIONS TO BOTH OF YOU!!
VAR förminskade Du ringarna????
Sist jag hörde i en guldsmedsaffär skulle det kosta 310:- FÖR EN RING!
// Shintaida
Jag har inte förminskat mina ringar ännu, men jag ANVÄNDER dem och det kunde jag inte innan… räknas det…
Numer pensionär i Nynäshamn
Klart det räknas ;)
Jag har förminskat mina tidigare under en annan smalare period och kunde inte använda dem när jag var som tjockast. Nu har jag dem igen och de är precis lagom.
Jag har tappat min
innan jag hann förminska den….
"Google kan ge dig information men aldrig erfarenhet"

I mitt fall var jag som "mulligast" när jag hade ringarna. Den sista tiden satt ringarna stenhårda fast, men jag ville ju ha dom på, dock var fingrarna vissa dagar svällda och då vågade jag inte ha dem på.
Jag behöver förminska dem, för när jag blaskar i kallvatten eller fryser om händerna riskerar de att glida av… Men jag tänkte lösa det genom att köpa mig en ny, fin och lite mindre guldring att sätta utanför de andra! Som en liten "egen-belöning"….
När jag var som tjockast slog jag ut mina ringar eftersom jag så gärna ville ha dom på.
Strax efter bantade jag ner mig trettio kilo och ringarna ligger undanstoppade igen. Lite tråkigt men jag får nog ta in dom så jag kan ha dom… saknar dom faktiskt.
Grattis!!