Kolhydrater iFokus

Kolhydrater

Etikettmedlemmar
Läst 4185 ggr
yvonnel
0

Göteborg - nästa träff?

Hej alla!

Jag har kollat angående förslaget att ha med sovsäck - det möter inget formellt hinder - men det beror ju klart på hur många som kommer totalt och brist på bekvämlighet. Men det finns ju  ett kallt hav nära ( istället för dusch, ha, ha).

Men allvarligt talat, "NATTMANGLING" är en reell möjlighet.

OBS!  Den 10 September  är sista anmälningsdagen!

Detta för att ev. avanmälan för lokalen måste ske 3 veckor före.

Yvonne

soderen
0

Ser ut på mitt jobbschema som om det skulle funka. jobbar dock lördag kväll/natt (som det ser ut nu)

Jag är intresserad, kommer gärna redan på fredag kväll med min sovsäck under armen. hihi

Yvonne, det blev lite konstigt att ha två separata trådar om samma sak.
Hade varit bra om det hade gått att sammanföra dem på något vis.

Någon som vet om det går?

yvonnel
0

Kul att du gärna kommer till Göteborg - (om du nu inte redan hör hemma här). Lokalen är nästan jämt upptagen så det var en himla tur att vi kunde få tillgång redan dagen före, annars gäller från 12.00-12.00 nästa dag.

Hoppas att sajtvärden fixar mitt inlägg/tråd till rätt sammanhang så att vi får ordning och reda.

Yvonne

soderen
0

Jag bor i Olofstorp, ca 2 mil norr om Göteborg. Men har man trevligt som jag misstänker att vi kommer att få, så vill ju inte jag avbryta det hela med att åka ifrån för att sova.

Ha de gott

Effie
0

Vore bra om någon Medarbetare ville låsa den här tråden, så att all diskussion hamnar i den ursprungliga tråden. Tack

Visst går det. Om inte annat, så går det galet