Kolhydrater iFokus

Kolhydrater

Etikettallt-om-lågkolhydratkost
Läst 4650 ggr
Skaldeman
0

23 september i Luleå

för den som är intresserad av att höra mig i ett par timmar. Jag är ju född i Boden, har en massa utomäktenskaplig släkt från Edefprs och en halvbror som jag aldrig träffat i Luleå. Nu funderar jag på att ta in på Brittas pensionat i Edefors, vem vet, kanske kan jag sova i det rum där mormors mormor vilat? Och så ska jag besöka storebror för första gången. Kanske ta en titt på Boden, där morfar var stins. Lite koll på gamla gravstenar hinner jag kanske med. Halva den manliga släkten på mammas sida har drunknat under fiske och någonstans ligger de väl.

Det är mitt privata ärende. Jag har inte varit där på snart 60 år så det är på tiden. Mitt officiella ärende är detta:

Datum: den 23 september 2010

Plats: Landstingets Sessionssal, Luleå, kl 14 och kl 19

BILJETTPRIS 295 kr vid bokning senast 23 augusti 2010, därefter är biljettpriset 395 kr. Boka i god tid, det kommer att bli knökfullt!

Kontakta oss för mer information och bokning Gerd Karlsson gerd@akirum.com eller Christina Sandström christina@akirum.com

Evenemangets hemsida http://akirum54.wordpress.com/events/skaldeman/

VÄLKOMNA!

Jag gör två mer framträdanden i Sverige i år, på kryssningen och i Luleå. I övrigt blir det en massa framträdanden i Norge och ett par i Finland. Tiden räcker inte till för mer än så. Det ska ju göras några tidningar också och en ny kokbok ska fram.

Sten Sture

kaisakavat
0

Trevliga nyheter!  Har väntat och väntat.. Skrattande

Kommer just då att ligga i slutfas av blodigt krig med statens högra arm.. Försäkringskassan. Så vem vet om jag ens kommer orka ut genom dörren. Och kassan är skral, så jag vet inte om det går vägen på det viset heller..

Men jag har gjort en stor bock i almanackan och Du är mycket välkommen hit upp!

[Estellan]
0

Härligt! Jag ska genast boka in datumet.

berittis
0

Samma här. Vad bra att det är Landstingets Sessionsal.Glad

Jag var på Annika Dahlqvists föreläsning före jul och då var vi i Stadshusets Sessionssal. Innan Annika var klar så kom arrangörerna och sa att vi inte fick vara kvar längre så vi fick gå innan det var klart!!! Gissa om vi var besvikna.Gråter

dufva
0

Det blir en trevlig ljuspunkt under hösten Skrattande

Skaldeman
0

Ni som är från Sameland. Hur lång tid tar det att köra mellan Boden, Edefors och Luleå?

/SSS

[Columba]
0

Var och när ska du uppträda i Finland?

dufva
0

10 mil från Luleå så det kör du på en dryg timma.

Inga avstånd att snacka om när det gäller NorrbottenFlört

Skaldeman
0

Columba,

Jag har några oklara grejer men en föreställning är bekräftad, den 5 maj. Eftermiddagsföreställning för stadenen Lovisas anställda och kvällsföreställning för Svenska Folkpartiet. Jag antar att bägge övningarna är i Lovisa.

/SSS

[Columba]
0

SSS

Ok. Tack .

[Estellan]
0

Nu är biljetten bokad = )